Beutyblogtopic XL #13

What the actual fuck?! Echt horror dit​:sob::sob::nauseated_face:

4 likes

Heb jij even geluk! Wij zaten in een eco-resort en s avonds kwamen ze onder de vlonders van onze veranda uit. Was echt drama, ze liepen zo onder de deur door en vlogen zo de slaapkamer in. Als we gingen koken vlogen er meerdere op het raam. Echt helse vakantie voor mij. Spinnen kan ik prima hebben, maar had echt een kakkerlak angst. Zo zie je maar, ik ga ieder jaar naar Florida en daar heb ik ze nog nooit gezien. Ook in Mexico ook niet. Gelukkig….

2 likes

We hadden dengue in de buurt waar ik woonde in Indonesië dus kwamen ze het huis een soort van uitroken. Maar de kakkerlakken reageerden daar ook op en kwamen uit alle gaten en kieren en gingen mega sloom lopen en uiteindelijk op hun rug liggen en doodgaan. Toen zag je pas hoeveel fucking kakkerlakken er in dat huis zaten :confounded: maar goed we hadden ook ratten in huis, das erger.

12 likes

Omg dit brengt echt herinneringen terug, zoooo’n angst voor die beesten. Ik was op een klein eiland op de Filipijnen en ik voelde ‘s nachts wat trillen bij m’n voeten. Ik rits m’n slaapzak open en zie drie kakkerlakken IN MN SLAAPZAK zitten :nauseated_face: ik heb het hele eiland wakker gemaakt met m’n gegil volgens mij :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Gaat iedereen nu echt vertellen in welke verre oorden die heeft gewoond en wat voor spannende beesten daar waren? :yawning_face:

63 likes

Ik zag gisteren twee spinnen in mijn schuur.

29 likes

Ik heb al een tijd geen foefvlogs meer gekeken maar nu ik dit weer zie weet ik ook metéén weer waarom: 1. Dat onverstaanbare gemompel van Krek op de achtergrond. 2. Heel de tijd dat geluid van de camera / draaien aan de lens om in te zoomen / de camerastrap die tegen de camera aan tikt. Bij andere vloggers (die niet de allereerste beautyvloggers waren) hoor ik dat nooit?

11 likes

Bij Ik Vertrek toevallig, lol?

7 likes

Ze zijn zo lelijk dat ze schattig zijn :pleading_face:

6 likes

Ja, ik moet zeggen dat ik ook wel een zwak voor ze heb

7 likes

Nou daar hoef ik ook niet meer naartoe zie ik als ik google, top :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

7 likes

image

44 likes

Graag weer over beutybloggers van gedachten wisselen, het is lang genoeg off-topic gegaan inmiddels.

12 likes

Nee, Beautyland is de Nederlandse tak van de VVV Orlando geworden

16 likes

we kunnen net zo goed alles in het ‘andere youtubers’ topic bespreken nu.

4 likes

Oh aub niet weer deze discussie. Ik heb nog traumas aan die x toen ze dat op egf hadden geprobeert.
Echt putin was er niks bij

46 likes

Maar dat was wel een tijd, dat er nog duidelijk een “beutyblogger-scene” was. Die is nu non-existent. Alleen Mascha voor de goede oude tijd. En eens in de paar weken een snier naar Cynthia.

10 likes

Nee bloggen was toen al wel dood en er werd alleen maar over mascha geklaagd al vgm

8 likes

3 likes

Ik vind de vlogtitels wel weer om te smullen de laatste dagen / weken, lijkt wel spoken word. Een bloemlezing:

Online shoppen voor pannen ik ga los
Hoe ver mag een huis van Disney af zijn
Ik kan mijn gestoomde jurk aan
Een tour door onze koelkast
Op zoek naar een freelancer voor iets
Hoe komen mijn natuurlijke nagel zo hard
bimi koken zodat het perfect knapperig wordt

I mean, wow.

66 likes