En krengen om goed in de vaatwasser te zetten. Ik weiger om met de hand af te wassen.
Oh sorry misschien ben ik de gene zonder smaak hahaha
Want de doorsnee mens maakt op regelmatige wijze soufflé? Ben benieuwd of we Mascha dat nu ooit gaan zien maken
Precies. Dat bedoel ik. Vind het onverstandig.
Oftewel ze was gewoon weer hebberig
In plaats van 1 gratin in een grote schaal te maken kan je er ook 4 in individuele pannetjes maken voor 4x zoveel werk
Nou met deze kreuzet pannen kan dat niet want die dingen wegen 10 kilo per deksel
Over 2 maanden turtulio creuset pannen stash uitzoeken / opruimen / wegdoen
Wat ik me ineens afvroeg: is Mila al in een gellibaffbad geweest? Zo niet, gemiste kans wel.
Ik zou ze oprecht handig vinden qua grootte, maar al mijn ovenschalen zijn dan ook wel perfect afgestemd op hoe groot onze air fryer is maar dan wel liever vierkant, dan passen er misschien zelfs 2. lijkt me vooral handig voor studenten of alleenwonenden, niet echt voor en gezin
En nog eens super onhandig om iets af te gieten met dat gewicht. Ik zou het gewoon bij 1 pan houden, waarin je een lekker braadstuk of ovenschotel kan maken, daarvoor zijn ze wel erg goed
Maar dit is allemaal aardewerk dat is sowieso een stuk goedkoper dan die van gemailleerd gietijzer en ook voor een heel ander doel met koken.
Ik weet niet of er nog wel eens iemand op Cynthia.nl kijkt, maar de hele site wordt tegenwoordig gevuld door Emmy lijkt wel?
Je ziet er af en toe nog wel eens een dagboek van Cynthia tussen staan maar verder zijn het allemaal stukjes van Emmy. Met de comments die uitstaan is het ook lastig inschatten hoeveel mensen er nog lezen, maar dat zullen er best een aantal zijn want Cynthia betaalt Emmy natuurlijk gewoon voor haar werk voor de site en vindt het dat blijkbaar nog altijd waard.
Ik dacht laatst ook al dat die site beter emmy.nl zou kunnen heten
Ik bezoek hem ook nog, want ik vind Emmy ook leuk schrijven
Bezoek jij Cynthia.nl nog wel eens?
- Ja, minder dan 1x per maand
- Ja, meer dan 1x per maand
- Ja, wekelijks
- Nee
0 stemmers
Ja eens in de zoveel tijd kijk ik er nog op, maar ik weet eigenlijk ook niet zo goed waarom, vooral gewoonte denk ik. Ik vind Emmy trouwens wel leuk maar ik kan me niet herinneren dat ik er de afgelopen tijd iets interessants voorbij heb zien komen. Maar ja een bezoek is een bezoek natuurlijk
Ja hoewel als je beide dames zou volgen op insta, zie je ook denk ik 80% van hun content. Zijn heel vaak; âPhoto diaryâ of âwat heb ik gegetenâ etc
Ik scroll eigenlijk alleen door de artikelen als Emmy een leuk artikel heeft geschreven. Emmy schrijft leuk en heeft leuke onderwerpen, Sint vind ik al jaren niks meer aan, maar wel bedankt dat ik door haar geklaag over dit forum hier terecht ben gekomen
Nee het kinderspeelgoed is voor dr ouders. Zij mag alleen met pannen spelen.