Beutyblogtopic XL #13

Een traphekje is te normaal

6 likes

Ze was toch zooo tevreden met de trap.

2 likes

Toch niet :woman_shrugging:

Gregor had dit bedacht. Net als die lelijke trap in de bunker.
En Mascha is tevreden met alles wat gregor bedenkt.

4 likes

Ben zo benieuwd dat mijn man zich niet bemoeid met ons interieur :joy:

1 like

Gewoon allemaal dingen voorschotelen die jij ook mooi vind. En dan hem mee laten beslissen. Zit je nooit fout

1 like

Idd dit dus.
Als ik vraag aan mn vriend wat hij mooi vind zegt hij steeds ‘weet ik niet’ maar als ik voorbeelden geef (van dingen die ik zelf ook mooi vind) vind hij het veel makkelijker om te zeggen wat hij wel/niet leuk vind :biggrin:

2 likes

Wat zitten ze nu weer te braggen met hun 240 genres aan muziek :joy:

Dat betekent gewoon dat je geen smaak hebt hoor.

6 likes

31 likes

Grootste beautyblogger van Nederland.

27 likes

OMG echt een halve vlog lang Gregor die Mascha plaagt met z’n Garmin, wat is dit toch voor vent joh
 :neutral_face:

3 likes

Gurrrrrmin bedoel je zeker

5 likes

Hoe kan zij nog steeds zo slecht zijn in selftan als ze het al zo lang zo vaak gebruikt

Die heeft gewoon echt niets beter te doen nadat hij al zn sneakers heeft zitten bewonderen en gaat daarom Mas maar lastig vallen. Waarschijnlijk vind Mas het helemaal geweldig onder het mom van ‘Foef is zooooooo blij met zn horloge, pardon, Garmin’

4 likes

Ik hoop eigenlijk dat ze snel een tweede kind krijgen puur omdat Krek dan zijn eigen kamer moet opofferen, vind dat echt een prachtig vooruitzicht.

85 likes

Volgens mij heeft Mas ooit in een vlog gezegd dat ze dan haar kamer gaan opofferen als kinderkamer.

9 likes

Hahaha wat?? Even een aanname hoor maar hun hele inkomen is gebaseerd op Mascha haar werk en dan offert zij haar kamer op :joy:

31 likes

Hahahahahhahaha wat? Maar haar kamer is waar het geld verdient wordt, die van hem waar het uitgegeven geld tentoongesteld staat.

28 likes

Iets in mij zegt dat Gregor zich ontpopt tot een monster als die schoenenkamer, sorry man-cave, ooit moet verdwijnen.

10 likes

:grimacing:

5 likes