Beutyblogtopic XL #13

Ben echt afgevallen door de borstvoeding, moest ook echt veel meer eten. Maar ben dan toch gewent geraakt aan het vele eten en ben nadat ik gestopt ben goed aangekomen.

Anderen vallen pas na de borstvoeding af, of helemaal niet natuurlijk. Ligt natuurlijk ook aan je hormonen die sowieso door elkaar geschud zijn door het zwanger zijn en de bevalling etc.

3 likes

Echt zin om van iedereen te lezen of ze zijn afgevallen of niet door het borstvoeding geven.

90 likes

Kan nog wel even doorgaan. Maar was inderdaad off topic, dacht ergens anders te zijn.

1 like

Haha wtf is dit!

2 likes

De legendarische Shakeweight! Was een jaar of 10(?) geleden een Tell Sell hype, die iedereen natuurlijk meteen seksualiseerde :joy:

5 likes

Ik ken het alleen van south park

11 likes

hahahaha ja snap wel dat het seksualiseerde, wel idd typisch iets voor Tell Sell

1 like

Offtopic voor de shakeweight liefhebbers:

Shaekeweight

Haha… uit pure nieuwsgierigheid vind ik dit op bol, het bestaat nog!

7 likes

Debbie ook met haar post over dat collageensupplement op insta. Die foto’s met die vrouwen die het gereviewed hebben lijken allemaal wat wazig of met raar licht. Ik raak in ieder geval totaal niet overtuigd om het te proberen.

2 likes

Die vlog van Mascha, ze is misschien niet lekker maar we kijken naar een zwart scherm en daarna alleen maar naar een doos met spon onder de boom?

7 likes

Eigen baas, die kan niet zomaar vrij nemen

2 likes

Ja die achterlijke badjassen weer, daar moet je blij mee zijn als je ieder jaar een badjas met je naam erop krijgt :japanese_ogre:

2 likes

:rofl: Sinds ik thuiswerk heb ik mijn badjas regelmatig hele dagen aan vanaf het moment dat ik uit bed rol, dus die gaat nu echt wel vaker de was in dan vroeger.

4 likes

Ik vind het een beetje net als je winterjas, ik draag hem zelf vaak over een pyjama of kleding, en was hem alleen als ie zichtbaar vies is. Misschien 1 x in de 10x dragen ofzo? In plaats van kleding die ik vaak na 2 x dagen al was.
Omg dit wordt weer zo’n gordijnen discussie. Sorry!

8 likes

Ik was hem zo’n beetje wekelijks. Mijn gordijnen was ik vrijwel nooit, vind een badjas echt iets anders.

4 likes

Het is ook maar net hoe het haar uitkomt. Voelt ze zich niet lekker, dan kan niemand haar werk overnemen want ze heeft geen werknemers. Wordt er gevraagd wat Gregor nou de hele dag uitspookt, dan werkt hij voor haar en is hij haar werknemer.

Maar goed Gregor die de vlog overneemt is vaak ook geen succes :laughing:

27 likes

In ieder geval had ik een 7min van mn dag over omdat ik al die badjas spon geskipt heb. En daar ben ik Mascha dan ook wel weer dankbaar voor.

3 likes

Ik was altijd alleen de ceintuur, daar veeg ik namelijk mijn reet mee af.

30 likes

Kun je goed restjes mee weg flossen he. Doe ik wel alleen met mn badstoffen badjas die NIET in de droger gaat!

2 likes

Ja ze staat de hele dag achter die ring lamp volgens mij

Zo zien we dr niet vaak iig

Sorry mam

7 likes