De vraag van de dag van Mascha: wat lijkt je erger? Een droge pijnlijke eczeemhuid die open barst of een vette huid want zij heeft wel acnee ( met de klemtoon op ac) hoor.
Die vraag kan echt alleen gesteld worden door iemand die absoluut geen idee heeft wat eczeem is.
Vannacht weer wakker geworden van het geluid van mijn peuter die haar armpjes over de muur schuurt in een poging de jeuk te verlichten Zelfs als het bloedt houdt ze nog niet op
Hele heftige acne lijkt me ook verschrikkelijk trouwens, maar dat heeft Mascha toch niet?
Ja in mijn beleving heeft ze ook maar af en toe een puistje? Maar ik volg haar niet echt, dus wellicht heb ik het helemaal mis.
Maar echt! Waarom is ze altijd zoân enorm slachtoffer? Ze voelt zich zo thuis in die rol.
Maar echt, ik heb ernstige acne gehad en milde eczeem en zou sowieso acne boven (milde) eczeem verkiezen.
Ik vond beide heel kut maar wel op een andere manier. Bij acné kon het best pijnlijk zijn, maar daar had ik vooral dat mensen zich er continu mee bemoeiden. Diëten aanraden, voedingsmiddelen die ik zou moeten vermijden of crÚmes die voor hun hadden gewerkt. Daar werd ik zo extreem onzeker van omdat bij mij niks werkte.
Maar ik heb nu, paar jaar later, dus juist eczeem en dat is vooral mega kut vanwege de jeuk en de pijn. En wat ik hier ook wel echt lastiger vind dan bij acnĂ© is dat het lastiger is om te coveren. Bij acnĂ© kwam ik met een goede foundation een heel eind, maar ik heb nu dus veel eczeem rondom mân ogen en dat is zo zichtbaar en onmogelijk te verbergen waardoor het dus vaak lijkt alsof ik gehuild heb.
Tja die zien permanent hun smoel in de viewfinder, dan ga je op onbenullige dingen letten.
Lijkt mij (voor mijzelf tenminste) niet gezond om constant mijn spiegelbeeld te zien
Ik lees deze comments en heb serieus ineens eczeem op mijn handpalmen?!
Wat is dit voorân omgekeerde LoA
Zaterdag een video over hoe Mas en Greg zo zijn afgevallen. Lees plots veel reacties onder de vlog.
Zijn ze zo afgevallen dan??
De Cricut. Wonder apparaat.
Maargoed aan Gregor zie ik t wel volgens mij, maar is het nou echt nodig daar een video over te maken weer??? Als het nou echt een life battle van iemand is, maar die paar kilo moet weer helemaal uitgemolken worden in een video natuurlijk.
Als ze er helemaal een zaterdag video over gaat maken denk ik dat het spon is.
Waarschijnlijk een verhaal van een half uur wat ook in 1 zin kan, namelijk: we eten minder.
Maar zal wel spon zijn idd
Wat minder Amerikaanse snacks, wat meer bewegen (want fietsen)
Ja zo shit is het! Weet ook gewoon niet meer wat ik er mee aan moet. Die hormooncrĂšme mag alleen het laagste percentage bij je ogen, maar die heeft geen effect meer bij mij. En alles wat ik verder probeer maakt het alleen maar roder of droger.
Sowieso Hello Fresh spon
Ik ben allergisch voor lichtere hormoonzalven dus smeer ik toch soms naast mijn oog. Twee daagjes maar. Geeft zoveel verlichting!
Maar Verder vind ik dan lanoline fijn om te smeren. (Tepelzalf van Medela )
Nikkie heeft een video gemaakt met de ins en outs over de video die ze maakte met Adele. Daarin vertelt ze dat ze supppppperzenuwachtig was en onder giga tijdsdruk stond want ze hadden maar 45min. Zo knap gedaan want in dat interview zie je daar echt niks van terug. Vond het net een heel chill interview dat heel relaxed aanvoelde. Terwijl Nikkie dus innerlijk aan het sterven was van de zenuwen en hele tijd de klok in het oog moest houden.