Ah kut, sorry. Mijn autocorrect geeft het ook gewoon goed aan
Heb t aangepast
Is ongeveer ook meteen het enige wat ze niet verkopen
Voorspel nu alvast dat het ‘Het kan ook zonder zin’ kan heten. Misschien nog met een belerende ‘echt’ erachter.
hahahaha of ‘sport is ook een woord’
En dan dezelfde routes als uit haar wandelboek, want die blijk je ook te kunnen rennen. En dan kun je dat meteen in je structuur junkie boek zetten; “want je moet gewoon plannen, een afspraak met je zelf!”.
Nee joh. Gewoon sneller lezen. Dan wordt het Wandelboek vanzelf een hardloopboek
Hahaha waar de fuck heeft Mascha het over??
Ik quote: “ LA is echt gekkenhuis, the purge schijnt echt extreem te lijken op hoe het in LA nu gaat. Het is heel heftig in LA”
Ik in LA die blijkbaar een purge gemist heeft:
Ik heb wel vaak airpods in dus misschien heb ik de sirenes gemist.
Hu, maar waar heeft ze het dan idd over? De Corona situatie, of?
Helemaal niets. Vroeger waren ze misschien wat kortzichtig qua richtlijnen maar het wordt steeds breder. Dus het advies is niet meer standaard (bijv.) 2 glazen melk per dag, maar melk of een melkvervanger met toegevoegde calcium en vitamine D. Of niet een portie vlees per dag, maar een portie vlees of vleesvervanger met toegevoegde ijzer en B12. Etc. etc.
Ik heb echt geen idee eerlijk gezegd. Het ging over reizen en corona en opeens ook over the purge. Maar beide slaan nergens op want we hebben in LA momenteel geen piek en geen lockdown dus het is nu heftiger in Nederland
Ja maar jij weet niet zoveel over Amerika als Mascha
Gelukkig dat Mas je dan waarschuwt want je hebt duidelijk iets gemist!!!
Ben ook op zoek gegaan waar dat nou op sloeg. Komt van een interview waar een LAPD detective tegenover Fox News (?) zei dat het op dit moment net als de Purge door alle overvallen. Exacte moment: LAPD detective issues dire warning amid crime surge - YouTube
Maar goed Fox News heeft een bijzondere agenda
Ohh ok, apart dat ze dit zonder uit te leggen en zonder context zo even benoemd. Mascha leek me niet echt de persoon die de republican agenda volgt maar ok.
Er waren inderdaad wat overvallen van winkels zoals Nordstrom. Maar dit is wat de LAPD chief erover zegt:
Moore admits that robberies are up 5% compared to last year, but said the rate is still about 13% lower than 2019. “I believe tourists coming to Los Angeles are safe. Certainly, as safe here as any other portion of the country,” he said.
Maar misschien beter als ze denkt dat iedereen bang in hun huis zit want van mij hoeft ze hier niet te komen tijdens een pandemie, dan hebben we hier straks ook een lockdown
Ik vind de vergelijking die Mascha maakt met een foto van voorheen niet OK want volgens mij had ze toen nog veel zwangerschapskilo’s en gaf ze borstvoeding. En nu laat ze kijkers zien dat het pas gelukt is om af te vallen met een puntensysteem waarbij je alles bijhoudt wat je eet. Maar ze had mij ook kunnen bellen en dan had ik haar gratis verteld dat het zou helpen als ze niet zoveel eet als op de verjaardag van Gregor ze ook was afgevallen. Gewoon drie maaltijden op een dag, twee snacks en veel lopen. Daar heb je echt geen WW voor nodig. Ik vind het zo stom als mensen zeggen ik heb alles al geprobeerd, alleen dit hielp > hier kun je ook een abonnement regelen.
Maar dit is dus je reinste bullshit, want zo werkt afvallen vaak niet. Als jij structureel teveel eet, stop je daar niet even zomaar mee. Dan hadden we deze discussie niet hoeven voeren omdat het grootste deel van de mensen dan slank was geweest.
‘Gewoon drie maaltijden per dag, twee snacks en veel lopen’ alsof het totaal niet uit maakt wat die drie maaltijden en twee snacks zijn en iedereen af valt als je een beetje regelmatig wandelt. Meine gute, was het maar zo’n feest.
Vooral omdat je bij Mascha kunt zien dat dit niet het geval is omdat ze haar hele leven deelt. Het is niet alsof we haar al een jaar hebben zien worstelen met intermittent fasting, veel sporten, keto dieet, etc. Het is echt helemaal prima dat WW zo goed voor haar werkt, maar het is inderdaad frustrerend dat ze het nu presenteert als de enige optie die voor haar werkt.
En genetisch kun je ook de Sjaak zijn. Ik ken mensen die om het uur moeten eten, want anders vallen ze flauw. Die mensen zijn dun
Ik ken ook mensen waar het ongelofelijk veel moeite kost om af te vallen.
Als er een perfect dieet was, dan hadden we niet zoveel soorten diëten.
Ik denk heus dat Mascha niet kwaad bedoelde, maar enthousiast was (en een lekker zakcentje erbij is altijd fijn). Maar ik vond de video wel ondoordacht.
Ja als je niet bijna niet eet (want dat is sportvasten zo te zien) snap ik dat je afvalt.