Haha zou ook mooi wezen als hij dat niet was, aangezien ze de auto blijkbaar grotendeels voor hem heeft gekocht. Wel een leuk stel verder hoor.
Ugh zij doet altijd zo ‘stoer’ over dit soort dingen. Ook over wiet halen in NY en volgens mij ook een keer op Tiktok gezien dat ze voor ze 21 was ook haar ID liet vervalsen enzo.
Hoe bedoel je? Als je een foto op instagram plaatst krijg je er geen geld voor als het niet gesponsord is?
Maar wel meer likes, meer volgers, meer comments en dus uiteindelijk meer spondeals vanwege die dingen
De reden dat een deel van haar publiek haar nog steeds (of opnieuw) volgt is omdat ze nu een kind heeft. Mensen willen haar kind graag zien, dat blijkt ook wel uit de comments die ze regelmatig krijgt. Dus ook als ze niet direct haar kind inzet voor een gesponsorde post of video die om het kind gaat, verdient ze wel aan haar kind doordat het kind regelmatig in videos verschijnt en dat een deel van de kijkers aantrekt.
Op die manier, daar hebben jullie gelijk in. Ik ontvolg zelf bijna iedereen die kinderen krijgt. Doodvermoeiend als het alleen maar daar over gaat. Mascha kijk ik vaak nog wel, maar veel kinderstukken spoel ik door
Mascha’s vlog komt vandaag rommelig over. Alsof ze stukken zaterdag video in haar volg heeft ge-edit. Krijg je een voice-over intro over hoe ze bark maakt en vervolgens wordt die keihard afgekapt naar haar middageten
Oh tuurlijk is Gregor’s favoriete Disney prinses Pocahontas. Zal maar niet de Wikipedia pagina over Pocahontas sturen
De hele vlogs dus.
vandaag was het de eerste twee minuten en dan 18 minuten niet. Kan ik nog wel aan.
Het was een klein kerst wonder inderdaad.
Maar in plaats daarvan wel weer een ellenlange dialoog over Mascha’s witte huid, dat ze er zonder spraytan “te bleek” uitziet en dat ze meer op Sneeuwwitje lijkt dan Assepoester.
Ja alweer!!! Ik viel daar ook over. Als mede-spierwitte snap ik niks van die fascinatie voor spraytans en zelfbruiners. Ziet er niet uit. Vind haar er juist prachtig uitzien in de video.
Ugh ik vind dit zo irritant. Zo bleek is ze nou ook weer niet en er is niks mis met er bleek uitzien. Sneeuwwitje en Assepoester zijn allebei prinsessen en ze zijn allebei prima. Laten we aub afstappen van het idee dat het nodig is om zelfs in de winter bij te kleuren met spray tan.
Ik kan er echt zo slecht tegen als volwassen mensen in een gesprek met niet-familieleden naar ouders als papa en mama verwijzen. Zo infantiel vind ik dat (cue iedereen die nu komt posten “oh dit doe ik ook”)
Ja, is dat zo? Ik heb geen idee. In dat geval zou ik dat dan minder erg vinden, maar in Nederland heb ik dit echt nog nooit gehoord/gezien op wat uitzonderingen na.
Ja. Ik hoor dat heel veel in mijn omgeving.
Ik heb hier op het forum geleerd dat dat blijkbaar kinderachtig is.
Idd, ik zeg het heel vaak en mensen in mijn omgeving ook dus ik denk dat het hier normaal is haha
Ik zie het hier wel vaak door nederlanders gepost worden.
Zo van ik ga straks naar mijn mama.
Ik krijg er een brabants/limburgs gevoel bij.
Hoor t hier niet, dan zeg je gewoon moeder of vader.
Hoho, “ons pap en mam”