Beutyblogtopic XL #13

Verkopen

3 likes

€5 voor een echte Cynthia watercolour :croissant:

5 likes

Oja dan zijn er heel wat nodig voor elke vestiging

2 likes

Haha dat heb ik ook altijd met die creatieve hobby’s zoals diamond painting en puzzelen enzo, dan is het af en denk ik en nu? Afbreken of in de kliko. Heb je niks aan ofzo. Alsof het niet ‘nuttig’ genoeg is.
Dan bak ik liever koekjes ofzo dan kan ik het nog opeten :pregnant_woman:

18 likes

Hm, nee.

4 likes

Ze rijden al. Het is de vraag wanneer ze het kunnen schalen.

Er zijn al complete gebieden met zelfrijdende auto’s en in Duitsland start volgend jaar de eerste robotaxi.

Ik vind Tesla’s erg lelijk en elektrisch is imo niet de toekomst. Maar autonoom rijden staat zo goed als op punt.

2 likes

‘Nee ik lees niet mee’

63 likes

Haha precies wat ik dacht. Ik vind het wel leuk juist dat ze zoveel nieuwe dingen altijd probeert, ook al houdt ze niet alles even lang vast. Misschien geen populaire mening maar ik raak altijd wel gemotiveerd van hoe zij leeft. :grin:

19 likes

Goh, wordt curling de nieuwste trend. Move over Zumba, de dames gaan aan de curling

4 likes

Hahaha had iemand hier niet letterlijk curling gezegd :joy:

32 likes

Goed dat Kees mij even remind dat ik dit allemaal mag

27 likes

Ja idd, ik vind het hierboven wel een beetje hobby shamen hoor. Is toch leuk om iets nieuws uit te proberen. Zoveel mensen hebben nieteens een hobby.

(Maar dan spreek ik ook als verstokte hobbyist wiens motto is ‘mijn hobby is hobby’s hebben’ dus voel me ook gewoon aangesproken :stuck_out_tongue: )

32 likes

Ben t wel met je eens. Er werd hierboven ook gezegd wat moet je er mee? Nou niks, dat is toch niet het doel van een hobby. Met schaken of lezen hou je er ook niks aan over toch.

6 likes

Het lijkt mij serieus leuk om hobby’s te hebben en creatief te zijn maar zelf ben ik dat niet. En dan denk ik al gauw praktisch in de zin van wat moet ik ermee (al die schilderijtjes bijvoorbeeld). Wat ook niet creatief is gezien de moneymindset van verkopen of workshop guru worden :money_mouth_face:

Haha ja laten we zĂ©ker afstappen van het prestatie-maatschappij idee dat elke hobby wat moet opleveren. Tuurlijk, het is leuk als je wat hebt aan het eind (daarom zijn mijn hobby’s eigenlijk ook wel altijd iets waarbij ik iets maak), maar het hele doel van hobby’s is dat het niet je werk is, dat het niet per se iets op hoeft te leveren en dat het leuk/ontspannend om te doen is

18 likes

Maar waar bij Cynthia voor mij voornamelijk de ‘irritatie’ zit is totaal niet dat ze elke keer een nieuwe hobby heeft; super leuk dat ze nieuwe dingen probeert. Maar ze ziet vervolgens in elke nieuwe hobby direct geld, vindt zichzelf meteen een pro, gaat cursussen geven, brengt boeken uit, organiseert themaweekenden etc. etc.

60 likes

Dat is denk ik juist het probleem haha. Bij schaken doe je een potje en is het klaar, maar bij schilderen moet je natuurlijk steeds schilderijen maken en wat doe je dan met al die schilderijen? Dat is dan juist het onpraktische haha.

Ik vind die croissant overigens echt super mooi gelukt en daardoor dacht ik ook gelijk oh dit wil ik ook doen, maar ik ben een beetje zoals @crazyplantlady. Ik ben ook heel goed in iets nieuws ontdekken en er later nooit meer naar omkijken.

6 likes

Die croissant is echt mooi. Als ik het zou maken zou het eerder een drol lijken die niemand wil ophangen en al helemaal geen cursus voor wil volgen en is het resultaat de vuilnisbak.

5 likes

Hahahah ja dit heb ik dus ook altijd met creatieve hobby’s. In mijn hoofd ben ik een pro maar de uitvoer :rofl:.

2 likes

Ja ik heb 1x gediamond paint en ik vond het echt super chill, maar het resultaat vind ik echt verschrikkelijken wil ik echt niet in m’n huis hebben :joy:

Heb het toen een week nog laten staan en daarna in de prullenbak gegooid maar vind dat ergens ook weer zonde van alle tijd die ik erin heb gestoken. Zelfde verhaal met schilderen op nummer. Leuk om te doen, maar hoef het eindresultaat echt niet in m’n huis.

Vind trouwens dat Cynthia wel echt mooie dingen maakt trouwens! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik die croissant nog mooier vond voordat ze wit toevoegde.

13 likes