En als je Thier tegenkomt
Die krijgt van mij een middelvinger
Het zou me niets verbazen als Cynth ook pvv stemt hoor.
Nou ze heeft de foto verwijderd hoor.
Nee mij ook niet haha maar ze zou het nooit zeggen
Nee nu zeker niet meer
Ik volgde Gala Darling jaren geleden (denk zoân 10 jaar geleden??) maar had al lang niet meer naar haar blog/insta etc gekeken en jeetjeâŠdie is wel veranderd zeg.
Ik vind dit een beetje stemmingmakerij. Ze post een foto van Erica, misschien heeft ze de roddelsites gemist de afgelopen twee dagen, het is ook niet zo dat het op het NOS was. En nu is ze opeens zelf ook een PVV-stemmer mogelijk. Volgens mij stemde ze vroeger op groen-links.
Waarom betekent leef en laat leven voor zoveel mensen âik mag wel iets racistisch/seksistisch zeggen maar jij mag daar verder niets van zeggenâ.
Ik dacht leuk Mascha heeft een make up video gepost op der beeautygloss kanaal, wat een saaie bedoeling. Ook een hoop negatieve reacties, ben benieuwd of ze daarop gaat reageren.
Bedoening
Overigens heeft Erica ook gezegd dat ze destijds serieus er over dacht om Martien neer te schieten, na zijn coming out.
Ja precies dit. Oké haar reactie toen ze er op is gewezen is apart, maar je kunt toch niet iemand afrekenen op daden/uitspraken van een persoon waarmee diegene op een foto staat.
Zo te zien is dat allang bekend al maanden en ook te zien in het boek wat sintje zo graag leest
Plus die schrijver van dat boek is ook discutabel
In haar uitspraak van âik kon hem wel vermoordenâ kan ik wel inkomen. Je bent jaren samen met een persoon die dan verteld homosexueel te zijn. Denk dat dat hetzelfde kan voelen dat wanneer je bedrogen wordt door je partner met iemand anders. Hoevaak hoor je niet iemand zeggen âals ik erachter zou komen dat ie vreemdgaat hak ik zân pik erafâ. Dat je op zoân moment kan denken dat je iemand wel kan vermoorden snap ik wel. Het ook daadwerkelijk doen is een 2eâŠ
Maar zeggen dat je âiemand wel kunt vermoordenâ en een hele moord uitplannen in je hoofd inclusief gedachten als âik doe het niet want dan ziet de buurvrouw het en dan kom ik in de gevangenisâ is wel echt een verschil hoor.
Toch denk ik wel, en misschien is dit wat smallminded van me dat geef ik toe, maar hoe groot kan de verrassing zijn dat die man homo blijkt te zijn, ik bedoelâŠdat je dat compleet niet ziet aankomen is wel bijzonder. Dat neemt verder niet weg dat het heel naar is als zoiets laat in een relatie naar voren komt, voor beide partijen.
Sowieso als je maar 8 minuten hebt, heb je toch geen tijd om uitgebreid op je scherm te kijken wat mascha doet?
Ăls het al een serieus bedoelde video was van haar, zou ze minstens een voice over hebben om je er doorheen te praten ofzo?
Ik zet graag videoâs aan tijdens het make uppen (zoals make up date van Vera), want dan praat ze leuk terwijl ik in de spiegel bezig ben. Maar dit slaat nergens op; je zit dan naar rechtenvrije saaie muziek te luisteren
En dat ze antidepressiva slikt om haar emoties te temmenâŠ
Misschien sluit je je ogen er ook wel deels voor in zoân situatie. Dan heb je wel een vermoeden, maar gaat het gezin voor ofzo? Wij hebben ook weleens meegemaakt dat de vader van iemand bij ons uit de klas ervoor uit kwam op mannen te vallen terwijl en hij al jaaaaaren een gezin had
Toen had je ook 2 âkampenâ die zeiden âmaar dat was toch duidelijk?â Terwijl de vrouw van die man niets door had.