Mascha en Gregor maken een kookboek?!
Vol HelloFresh recepten?
Volgens mij hebben ze het daar vaker over gehad. Zit het nog steeds in de ideeën koker of komt er daadwerkelijk een boek?
Ze hadden een fotoshoot voor het boek dus het zal er wel echt aankomen
Was het niet zo dat Awisa een kookboek ging maken? Misschien helpen ze haar er gewoon bij
Wat is dat nou dan weer voor reactie.
Huh? Maar zijn die twee zo van het koken dan?
Sinds wanneer?
Ah jakkes, hun eten vind ik altijd zo onaantrekkelijk eruit zien en ook niet interessant qua ingrediënten. But maybe it’s just me
Misschien Mascha’s signature gerechten? Kan me herinneren dat ze de Russische salade van haar moeder maakt, en enchilada’s die veel door haar volgers werden gemaakt. Zoiets? Maar dat is van echt een tijdje geleden volgens mij.
Nee, ze zijn niet bijzonder into eten of van ingewikkelde en speciale gerechten (hun ogen woorden). Ze vinden koken wel leuk. Maar ze gaan een boek maken met hun “succes”/veel-naar-gevraagde recepten en daarbij noemde ze als voorbeeld die burritos, een of andere salade van familie en haar bbq-saus. Dingen die ze veel maken voor gasten etc.
En ze hadden deze zomer dat boek willen realiseren maar ze hebben stabiliteit en herstel van Gregor geprioriteerd.
Geen idee, heb in al die 36 jaar dat zij op YouTube/blogs zit nog nooooiit de neiging gehad om iets van haar te maken.
Nog eerder de dadels van Cynthia.
Dit doet mij denken aan de keer dat ik Cynthia’s versie van Jamie Olivers Turkse Pizza ging maken omdat Cynthia dat zo vaak at. En dit zo ontzettend lekker zou zijn. Man man man wat was dit een zure droge hap.
Haha herkenbaar! Door deze pizza’s kwam ik er ook achter hoe smerig ik koriander vind dus dit gerecht was al helemaal verpest voor mij.
Dat was een recept van Gregor volgens mij, die pasta pesto met een heel potje van die niet-verse pesto en alsof daar nog niet genoeg olie in zit idd een heel potje zongedroogde tomaten incl olie erbij. Oh ja en tonijn uit blik. Ik zou drie dagen op de wc zitten erna denk ik
Komt ze nu pas mee, ik heb als tiener echt vaak die enchiladas gemaakt haha zie die hele video nog voor me. Had destijds waarschijnlijk dat boek wel gekocht ook
Haha ja in dr kleine keukentje in dat roze huis. Ik keek zoo tegen haar op toen, echt mn voorbeeld
Zolang er maar geen dadels met spek in staan.
Deze is t, heb m ooit samengevat
Sorry voor mn irritante taalgebruik het was begin pandemie
Van dit lezen krijg ik spontaan brandend maagzuur gadverdamme