Beutyblogtopic XL #15

Jezus wat een staatsmongool

9 likes

Bonnie deelde deze TikTok gisteren ook al :joy:

4 likes

Ja dat is ook niet bepaald een helder licht, dus ben niet verbaasd.

14 likes

Omg je haalt me de woorden uit de mond. Het hebben over ā€œcontextā€ en dan uitgerekend dit delen met honderduizenden volgers. Echt woestmakend.

5 likes

Na 2 minuten al weer klaar mee omdat je nu elke keer hoort hoe ze dat slijm tussen haar tanden wegzuigt om elke zin :nauseated_face: En echt niemand hoeft Gregor te horen praten.

10 likes

Ze probeert ons al 16 jaar te overtuigen, maar net zo als het filmpje over Israƫl/Palestina is niemand overtuigd.

29 likes

Zo klinkt het altijd alsof hij nu niet jnap is, maar vroeger echt wel hoor. :face_with_diagonal_mouth:

7 likes

Je weet niet hoe knap de rest van de jongens in haar klas waren. Hij kon ook heel knap zijn vergeleken met de rest.

12 likes

Niet per se reactie op jou maar is er iemand die een filmpje kan aanraden waarin de huidige situatie/totstandkoming goed wordt uitgelegd?

1 like

Er zijn net twee goede filmpjes in het nieuws topic gedeeld door @twijfelaar

5 likes

Bedankt! Ik wist niet dat er zo’n topic was. Die van Universiteit van NL is duidelijk inderdaad, maar gaat helaas niet in op veel belangrijke randzaken (historie joodse mensen van vroeger, Jeruzalem als heilige stad, maar ook alle andere huidige allies van beide partijen zoals VS worden niet benoemd).

Edit: I will see myself out naar het juiste topic nu :sweat_smile:

4 likes

Ik zou je zeker aanraden dat topic te volgen, worden vaker interessante links gedeeld. De betreffende video’s zijn natuurlijk meer gericht op de gemiddelde mens met een gemiddelde/algemene kennis. Dat wordt ook in de NOS video benoemd, het is te complex en daarom kiezen ze voor een beknopte variant.

5 likes

Ik heb bij Mascha het gevoel dat we echt al Ɣlles weten over vroeger en dat ze echt niks nieuws vertellen in die podcast van ze.

11 likes

Jij hebt dit 50 minuten volgehouden? Congrats :clap:

4 likes

Wat een wereldprestatie van Greg

17 likes

Mas overdrijft wel vaker. Ik geloof niet dat greg er 9 op een avond heeft gezoend.

9 likes

Hij geloofde het zelf ook niet helemaal. :grin:

9 likes

Hahaha ja, uit die eerste aflevering blijkt wel dat Mascha’s maatstaven op dit gebied een beetje stilstaan sinds haar 16e

• ā€œWat een player, Gregor zoende negen meisjes op een avondā€
  • ā€œGregor zei: ā€˜nee man, ik blijf liever bij haar in MoviePark Germany’ OMG de meiden zullen begrijpen hoe speciaal dat isā€
  • ā€œAlle meiden wilden bij Gregor in het groepje toen we diabolo gingen spelen met school, zo populairā€
  • ā€œGregor vroeg om een naaktfoto op MSN en toen stuurde ik een selfie met twee middelvingers, echt een moveā€
  • ā€œIk zette wel de eerste stap door Gregor in z’n buik te prikken in de gang een keerā€
26 likes

Het is ook wel cute dat haar eerste jeugdliefde ook echt haar grote liefde bleek, en als je vanuit zo’n perspectief en met die context zulke ā€œfeitjesā€ dropt kan dat schattig zijn, maar bij haar is het altijd zo van…Gregor is een God en alles wat hij doet is beter dan de rest. Het lijkt alsof het heel makkelijk is om beeldvorming bij haar te creĆ«ren ofzo, ze neemt heel snel dingen aan.
Vind het oprecht heel mooi dat ze zo’n sterke band hebben maar soms vind ik het wel ā€˜ergerlijk’ om te zien hoe hij over haar heen kan walsen en zij hem constant een excuus geeft.

39 likes

Gregor die om een naaktfoto vraagt? I’m shook

13 likes