Jezus wat een staatsmongool
Bonnie deelde deze TikTok gisteren ook al
Ja dat is ook niet bepaald een helder licht, dus ben niet verbaasd.
Omg je haalt me de woorden uit de mond. Het hebben over ācontextā en dan uitgerekend dit delen met honderduizenden volgers. Echt woestmakend.
Na 2 minuten al weer klaar mee omdat je nu elke keer hoort hoe ze dat slijm tussen haar tanden wegzuigt om elke zin En echt niemand hoeft Gregor te horen praten.
Ze probeert ons al 16 jaar te overtuigen, maar net zo als het filmpje over Israƫl/Palestina is niemand overtuigd.
Zo klinkt het altijd alsof hij nu niet jnap is, maar vroeger echt wel hoor.
Je weet niet hoe knap de rest van de jongens in haar klas waren. Hij kon ook heel knap zijn vergeleken met de rest.
Niet per se reactie op jou maar is er iemand die een filmpje kan aanraden waarin de huidige situatie/totstandkoming goed wordt uitgelegd?
Bedankt! Ik wist niet dat er zoān topic was. Die van Universiteit van NL is duidelijk inderdaad, maar gaat helaas niet in op veel belangrijke randzaken (historie joodse mensen van vroeger, Jeruzalem als heilige stad, maar ook alle andere huidige allies van beide partijen zoals VS worden niet benoemd).
Edit: I will see myself out naar het juiste topic nu
Ik zou je zeker aanraden dat topic te volgen, worden vaker interessante links gedeeld. De betreffende videoās zijn natuurlijk meer gericht op de gemiddelde mens met een gemiddelde/algemene kennis. Dat wordt ook in de NOS video benoemd, het is te complex en daarom kiezen ze voor een beknopte variant.
Ik heb bij Mascha het gevoel dat we echt al Ɣlles weten over vroeger en dat ze echt niks nieuws vertellen in die podcast van ze.
Jij hebt dit 50 minuten volgehouden? Congrats
Wat een wereldprestatie van Greg
Mas overdrijft wel vaker. Ik geloof niet dat greg er 9 op een avond heeft gezoend.
Hij geloofde het zelf ook niet helemaal.
Hahaha ja, uit die eerste aflevering blijkt wel dat Maschaās maatstaven op dit gebied een beetje stilstaan sinds haar 16e
- āWat een player, Gregor zoende negen meisjes op een avondā
- āGregor zei: ānee man, ik blijf liever bij haar in MoviePark Germanyā OMG de meiden zullen begrijpen hoe speciaal dat isā
- āAlle meiden wilden bij Gregor in het groepje toen we diabolo gingen spelen met school, zo populairā
- āGregor vroeg om een naaktfoto op MSN en toen stuurde ik een selfie met twee middelvingers, echt een moveā
- āIk zette wel de eerste stap door Gregor in zān buik te prikken in de gang een keerā
Het is ook wel cute dat haar eerste jeugdliefde ook echt haar grote liefde bleek, en als je vanuit zoān perspectief en met die context zulke āfeitjesā dropt kan dat schattig zijn, maar bij haar is het altijd zo vanā¦Gregor is een God en alles wat hij doet is beter dan de rest. Het lijkt alsof het heel makkelijk is om beeldvorming bij haar te creĆ«ren ofzo, ze neemt heel snel dingen aan.
Vind het oprecht heel mooi dat ze zoān sterke band hebben maar soms vind ik het wel āergerlijkā om te zien hoe hij over haar heen kan walsen en zij hem constant een excuus geeft.
Gregor die om een naaktfoto vraagt? Iām shook