Beutyblogtopic XL #15

Allemaal voor het boek ‘Paddo- vrijer’, verwacht maart 2024.

41 likes

Eerst gaat ze nog boekjes verkopen waar je je paddotrips in kan bijhouden. Daarbij uiteraard ook een ‘eenmalige’ online bijeenkomst waar ze over haar ervaringen vertelt. En dat dan minstens vier keer.

10 likes

Als ze opschiet kan ze het nog in het eerste boek verwerken → Champignonalcoholic

16 likes

Hahahahaha ik ging even kijken wat er nou aan de hand was met Sint, maar wat is dit joh. Een truffelceremonie? Lekker trippen voor veel te veel geld in een landhuis.

9 likes

De yuppen moeten toch wat nu ayahuasca verboden is.

13 likes

Haha ik ging ook weer eens even op de insta van Cynthia kijken. Wat een slechte reclame voor die collageen zeg (oslo skin lab ofzo). Ze deelt voor en na fotos en ik zie precies NUL verschil. En daar betaal je dan een fortuin voor??

10 likes

omg ik zie het al heeelemaal voor me en dan weer helemaal zo’n zeikverhaal

paddojunkie.
ja… je raadt het goed. ik heb truffels geprobeerd. haha. en dan denk je: cynthia is een bourgondier. tuurlijk probeert ze deze delicatesse. maar guess again. ja, deze controlfreak heeft een psychedelische drug geprobeerd. toch een keer loslaten. haha. het was lang wikken en wegen. tóch écht een keer proberen? of toch in mijn comfort zone blijven. of toch niet.

50 likes

Hahah ja ik zou nog eerder denken dat het andersom was? Vind haar er eigenlijk jonger en frisser uitzien op de ‘voor’

10 likes

Ja die voor en na foto’s slaan echt nergens op. Ze is in die periode gewoon veel gewicht verloren en daardoor ook wat volume in haar gezicht. Wat meer volume in je gezicht zorgt vaak juist voor wat minder rimpels/lijnen en een zachtere uitstraling. Ik vind haar er dus juist op de voor foto’s inderdaad wat jonger/frisser eruit zien, maar dat heeft dus sowieso niks te maken met dat oslo skinlab.

Ik kan me dit trouwens ook nog heel goed herinneren van de eerste deelnemer aan dat tv-programma Obese, Danny. Die was heel erg veel gewicht verloren maar daardoor zag hij er in zijn gezicht ook ineens 10 jaar ouder uit.

17 likes

Ik vind bij zowel Cynthia als Wil(vantien) hun monden echt minder mooi sinds die doorzichtige beugel.

6 likes

Paddojunkie :joy::joy:

5 likes

Ik heb ook veel meer rimpels sinds ik ben afgevallen, echt oneerlijk :sob:

5 likes

Wil van Tien herken ik bijna niet. Ze heeft een heel ander gezicht gekregen sinds ze een beugel heeft gehad😁

9 likes

Ok Cynthia kennende gaat dit weer helemaal uitgemolken worden. Paddojunkie activiteiten en meer: plan je trip, structuurtruffels, paddestoelen schilderen, psychedelic aquarellen en de beste paddestoel wandelroutes op tripction here we come.

35 likes

je vergeet haar nieuwe cursus ayahuasca voor structuurjunkies

5 likes

In je eentje een geweldige truffelceremonie doen

10 likes

:joy:

11 likes

Is mascha onderkoeld geraakt bij de kapper ?

31 likes

Aaah flauw

17 likes

Tbh zou ik deze jas best zelf dragen

12 likes