Beutyblogtopic XL #2

Herinnering

1 like

Krekkie is op les gegaan bij Vera Camilla zo te zien

89 likes

Ik vind dit best een stomme reactie van Krek. Dat berichtje is opzich best normaal en geen overdreven kritiek.

8 likes

Aardig doen is niet voor gangsters

29 likes

Ja ik heb het filmpje dus deels gekeken en kan me volledig in de opmerking vinden dus misschien is dat het ook gewoon.

3 likes

Mascha kiest altijd zulke vreselijke premières uit. Altijd van die slechte blockbusters. Zou zij gewoon niet uitgenodigd worden voor echt goede films? Of Nederlands film festival ofzo

1 like

Ja zoiets dacht ik ook, wel slim dat ze youtubers uitnodigen zodat de film mischien iets meer mensen/kinderren gaat trekken. Heb namelijk niet de beste reviews gehoord over die film

Ik vind het dapper dat hij gewoon doorgaat met videos maken. Het is naar mijn mening geen prettige trend, dat alles meteen goed moet zijn tegenwoordig. Vroeger kon je gewoon heel lang klooien en goed in iets worden en dán werd je bekend. Dat zou betekenen dat hij nooit iets kan doen wat nog niet zo goed is. Je moet ergens beginnen toch?

Ik vind het cool! Ook als ik het dus slecht vind, maar dat mag gewoon :slight_smile:

33 likes

Bronzer misschien?

Ik denk dat dat toch haar eigen haar is want in de comments lees ik ook dat ze een pruik draagt (wat ik ook wel weet van Kylie).

1 like

Nouja, ik vind het gewoon erg veelzeggend als je vriendin zo ‘succesvol’ is en je zelf dan zo weinig views haalt.

Dat 'ie alsnog doorgaat is natuurlijk heel goed van 'm, ik zou er gauw klaar mee zijn :joy:

Ik snap het wel eigenlijk, als iemand zo reageert op mij als ik gewoon mijn ding doe dan neem ik dat niet als advies aan. Als hij het allemaal expres doet dan is dat natuurlijk een ander verhaal. Al is ‘wat lul jij’ niet de beste reactie haha.

Dat vind ik echt een hele mooie reactie!!!

4 likes

Zijn er hier mensen die die “wijntrip” artikelen van Cynhia, zoals vandaag, echt helemaal lezen?
In de regel lees ik bijna alles, maar ik merk dat ik steeds meer begin af te haken bij die artikelen: te lang en voor mij blijkbaar niet interessant genoeg (want het zegt me gewoon niet zoveel)
Er staan ook niet veel reacties onder, ik vroeg me af of sommige mensen het juist wel graag lezen?

4 likes

Ik besef dat dit niet een aardige reactie is, maar ik vind de foto van Vera op insta van die cover geen charmante foto. Ik vind haar op andere foto’s zoveel leuker overkomen dan ze op die professionele foto staat.

4 likes

Nee, ik lees die artikelen heel soms nog maar.

Ik zocht vandaag op hoeveel unieke bezoekers zij heeft. Vond bij adfactor een bereik van 160.000. Dat aantal zal ook komen door vindbaarheid op Google, ben benieuwd door hoeveel mensen een nieuwe blog gelezen wordt. Bij een van de resultaten op mijn zoekopdracht las ik dat ze net na de switch naar Cynthia.NL wel groeide qua bezoekers.

Ik ben al afgehaakt na het lezen van de titel Wandelen en wijn…

12 likes

Gewoon zuipen kreng

20 likes

Daar is Zwabbertje

1 like

Haha ik had precies die reactie :joy: