Beutyblogtopic XL #2

Geen seconde zonder!

9 likes

Vind de nagels van Mas trouwens wel erg letterlijk burny.

3 likes

ah shit ik wilde deze net openen

Verbaast me nog dat ze geen uber naar huis heeft gepakt en het declareert bij de NS want “door jullie schuld kon ik niet werken!!!”

19 likes

In Utrecht was er gister ook een storing door dat in Amsterdam. Plus ze was daar 's avonds al aan het eten, ze zal daarom daar wel hebben kunnen overnachten toen ze niet meer naar huis kon.

1 like

Gregor heeft dezelfde nagellak :flushed:

3 likes

Je zou toch denken dat ze wel geld genoeg heeft om een hotelovernachting te betalen…

Zou ze er serieus om gebedeld hebben? Nee toch? Dat vind ik echt fout :open_mouth:

3 likes

we hebben het hier over Cynthia he. Die zal haar hond nog verkopen om iets niet te betalen.

42 likes

Hier moest ik even heel hard om lachen :joy:

1 like

Wat haar kan doen. Ik vind Gregor er veel beter uit zien dan eerst. Nu alleen nog zijn kledingstijl…

Ze was toch in een restaurant/hotel om te eten? En toen bleek dat ze niet meer naar Zwolle konden reizen met de trein werd aangeboden om daar te overnachten. Niet heel raar vind ik.

5 likes

Kunnen we niet verder gaan met de Romeinse telling? #feminarumisooklatijn

19 likes

Ik zie echt voor me hoe zij erachter komt dat ze niet meer thuis kunnen komen en dan zo giebelend naar de receptie gaan om dat te vertellen. En dan net zo lang om het punt heen draaien tot zij aanbieden dat ze wel mag blijven. En dat Cynth dan zo dankbaar is daarvoor dat ze wel een paar IG stories wilt plaatsen voor haar volgers.

In plaats van gewoon direct vragen of ze een kamer kan boeken omdat ze niet meer terug kunnen kijken, d’r creditcard en al alvast in de hand, en dat het hotel dan zegt: Oh nee, joh is van het huis!

Kutwijf :joy:

7 likes

Of dit is gewoon haar manier van een grapje maken…

2 likes

Moest ze op een helicopter platform slapen?

14 likes

Ik vind het juist wel cool dat hij nagellak draagt

25 likes

Nou beetje overdreven

11 likes

Ik vind nagellak bij mannen wel tof maar die vormen/kleuren bij Gregor net alsof hij tussen de deur heeft gezeten en z’n nagels aan het afsterven zijn

39 likes

Ze sliep de avond ervoor ook al in dat hotel, dus waarschijnlijk had ze al uitgecheckt en kwam ze later weer terug om toch nog een extra nacht te boeken. Als ze die eerste kreeg heb je grote kans dat ze zeiden van joh die tweede krijg je dan ook van ons. Een hotelovernachting kost niet zo veel voor het hotel, dus daar zal ze niet om te hoeven bedelen hoor :stuck_out_tongue:

4 likes

Jammer dat zwolle geen helipad heeft. Kon ze zo terug naar huis.

3 likes