@Roguee Met de tweede persoon van links op die muurschildering wordt Lil Kleine bedoeld toch? Ik vind die echt totaaaal niet op hem lijken. Thank god.
nee las ergens als Nielson, laten we het hopen.
Echt een downgrade van widm als het hem wel blijkt te zijn, heeft dit programma toch totaal niet nodig.
Ja idd. Ik zie dan ook wel gebeuren dat hij er heeeelemaal niks van snapt, alles gaat verpesten en het dan op de een of andere manier voor elkaar krijgt om in de finale te raken zodat we het hele seizoen aan hem vastzitten. De nachtmerrie
hou op
maar als dit nou echt zn ultieme droom is om mee te doen, be my guest. Maar de expeditie was hem volgens mij ook opgedrongen en zat hij zelf totaal niet op te wachten. Dus mocht dat nu ook weer zo zijn, liever niet.
Ik zie nu op die twitter pagina dat ze denken dat nummer 2 Tim den Besten is. Weet niet of ik die wel zo leuk vind maar beter dan Lil Kleine iig haha
Klopt ja, vind hem ook niet lijken neeā¦
Nielson
volgend jaar een Foefje!
Jawel, Jan Versteegh heeft eerst aan Expeditie Robinson meegedaan en daarna aan Wie is de Mol?. Hij was wel de eerste, volgens mij!
Sanne Vogel heeft ook allebei gedaan
Ook eerst Expeditie Robinson en daarna WIDM? (Die volgorde bedoelde ik )
Jaaa, maar er staat Mochino op, dus fashion!!!1!!11
Laten we hopen van niet
Niet alleen staat er Moschino op maar hij kost waarschijnlijk ook 800 euro of zo.
Dus ja⦠je begrijpt zelf hoop ik wel dat je zoiets dan niet kunt laten liggen.
Ik denk dat het massaās doel is om precentatrice te worden, met deze nieuwe serie wil ze zich zelf zo neer zetten gok ik. Maar voorlopig bakt ze helemaa niks van interviewen
Oww shame on me, ik ben een hopeloze cultuurbarbaar idd
Haha, dan valt het me mee!
Echt super leuk dat Nikkie mee doet!! Wanneer zouden de opnames zijn geweest? Zij is wel echt vet actief op social media. Zou ze filmpjes van te voren hebben gemaakt ofzo?
Oh en Nikkie heeft laatst een video geüpload over make up opdoen in het donker, net als een mol!! Verdacht nu wel haha.