Jup 320 euro…maar dan heb je wel diooooorrrr
Vera koopt bij wijze nog een zak stront als er Dior op staat
Ik kijk nu de 18+ video van Mascha. IK ben op 3 min en man oh man ze vind het zo spannend en gaaf en gedurfd en edgy allemaal. Stukjes geacteerd erbij en alles. Ze heeft nu net gezegd dat ze haar borsten heeft laten zien in de flash line.
Het is alsof ik naar een video van een 16 jarige kijk die vertelt over har eerste zoen hahaha
De 18+ storytime video van Massa:
- Pronken met het haar dat nog van Boxing Stars is
- Kleine disclaimer want het zijn VOLWASSEN verhalen. Willen we moeders die boos worden of willen we milde verhalen? Niet haar verantwoordelijkheid als je kijkt en je bent onder de 18. Er komen namelijk ECHT ECHT ECHT 18+ verhalen aan.
- Uitleg over Burning Man, waar héél veel 18+ verhalen gebeuren
- De Flash Line. Ze had altijd iets van neh eh neh eh he neh. Dingen die ze had meegemaakt waren heftig. Nu had ze meer iets van YOLO en ging ze uíteraard de flash line in. Ze gingen naar de naughty line. Mensen voor hen vroegen of ze wel wisten dat dit de naughty line is. Maar dat wisten ze natuurlijk. Het was een kwestie van even het badpak opzij doen om haar boobs te laten zien. Toen hoorde ze mensen joelen WOOOOO en zij zo “hihihi thank youuuuu”. Daarna hebben ze lekker schaafijs opgegeten. Maar dit is nog maar een mild verhaaltje, want er gebeurt natuurlijk alles daar. Het is wel echt 18+
- Nu de good stuff, volgens haar. Ook haar vrienden. MAM NIET KIJKEN. De orgie dome? Wat is dat? Ze zijn erheen geweest. Vier keer Burning Man dus what do you think. In de orgie dome worden orgies gehouden. Het is écht een begrip en iedereen kent het. Iedereen wil er een keer heen. Nu vraagt ze aan de kijkers of ze erheen zouden gaan. Vertel nou maar gewoon Mas!!! Je kan er kijken. Oh ze wil je graag meer vertellen. Het is een veilige plek en hun boodschap is super mooi. Het zijn meerdere tenten aan elkaar vast en je mag er alleen naar binnen als koppel of als koppel plus. Als je naar binnen gaat krijg je eerst de vraag of je wel oké bent met wat het is. Is heel burny allemaal, of je er wel oké mee bent. Als je je er niet goed bij voelt gaat het niet gebeuren. Het is de bedoeling dat je iets moois meemaakt. Het is een hele schone, frisse plek. Veel airconditioning. Het is clean en fresh. Dus dat is de reden dat men daarheen gaat om hun ding te doen. Je ziet duidelijk verschil tussen de soorten koppels die daar komen. Je moet echt stabiel zijn als je daar als koppel naartoe gaat. Je moet er wel echt oké mee zijn als koppel. Wederom is het een hele veilige plek. Telefoons worden met een hamer gesloopt als je die tevoorschijn haalt. Dus dat is hartstikke tof. Je komt in een ruimte met allemaal banken waar mensen zitten te wachten. Het is nog niet de ruimte waar het gebeurt (dit fluisterde ze). Nu krijgen we eindelijk de juice. Zegt ze. Er wordt echt heel veel geflirt als in stiekeme aanrakingen. Wel onschuldig. Je moet daar zeker een uur wachten dus dan kan je nog beslissen om weg te gaan. Soms komen mensen eruit en iedereen komt helemaal strálend eruit. Daar kan Mas echt van genieten. Dan krijg je een nummer en kan je naar binnen gaan. Men blijft maar vragen of het wel goed met je gaat. Daar is ze blij om. Dan mag je naar binnen en kan je kiezen, of de kant voor met je groepje of de andere kamer en daar kan je met meer men seksen. Je weet niet wat je ziet: iedereen heeft een onwijs fijne tijd. Mas dacht eerst van wow dit is heftig. Maar het was zo echt en ze dacht echt van dit is héél liefdevol en héél bijzonder. Het woord freak past niet bij deze setting. Dan kies je een kant en dan een matras. Daar kan je je ding doen. Bijvoorbeeld alleen maar knuffelen. Er zijn bergen aan condooms, zó goed geregeld!!! Als je klaar bent en je wilt weg dan kan je weggaan. Dat is het verhaal van de orgie dome. Het is eigenlijk een must om daarheen te gaan. Maar blijf wel respectvol. Een bekende tegenkomen is wel awkward, dat is ook gebeurd. Maar het was toch minder awkward dan gedacht want who cares. Wat ze geleerd heeft op Burning Man is dat iedereen seks heeft. Have fun. Doe je ding. Ze heeft wel eerst toestemming gevraagd aan Krek of ze dit mocht vertellen.
- Nu komen de drugs. Ze heeft er een keer een joint gerookt (dat wisten we al). Maar ze heeft niet zo veel behoefte aan drugs. Men gebruikt het vooral 's nachts. Toen ging het over HET feestje (want dat is haar favo feestje en dus HET feestje). Ze had een metallic bh aan. Toen werd ze versierd door een meisje en gaf ze een look naar Gregor en toen ging dat meisje snuiven met haar vrienden. Toen zijn Krek en Mas hem gepeerd want ze zitten niet op hetzelfde level. Dit is haar het meest bijgebleven van de drugs. Maar goed dit soort dingen gebeuren daar ook!!!
Ik zit even te kijken hoe ver ik in de video ben en de video is bijna af. Dit was letterlijk de 18+ story time.
TLDR: boobs geflasht, bezoek gebracht aan de orgie dome en ze schrok want men ging drugs snuiven
Thanks voor deze!
Ik ben het met haar eens dat iedereen seks heeft, lekker doen. Maar ik vind het allemaal naast elkaar doen niet iets moois en puurs. Dat is gewoon viezig.
Kan ze eens andere facials testen.
Ik ben het volledig met je eens. Het was wederom omschrijven wat er zou kunnen gebeuren, in plaats van vertellen wat zij heeft uitgevreten. Behalve dan het flashverhaal, maar goed, dat was al bekend.
Hahaha maar wat wil je horen dan? Ze hebben seks gehad in een orgie tent, meer hoef ik niet te weten hoor. Wil je alle seksuele handelingen ook in detail weten? I’m good haha
- 10 minuten seks in de Orgie Dome op Burning man met je partner waarbij andere mensen kunnen toekijken.
- 10 weken lang iedere week in de ring staan en vechten tegen een bekende Social Influencer in 3 rondes.
0 stemmers
Jaa we weten niet of ze voor de ruimge “alleen wij” is gegaan of “wij + open voor extra mensen”. Ook zei ze honderd keer dat je ook gewoon even mag kijken. Ze heeft inderdaad basically alleen uitgelegd wat de orgie dome is.
En oh dat mensen haar en krek hebben toegejuichd toen ze de dingen lieten zien bij de flashline.
Oh ik maakte wel op uit het verhaal dat ze wel seks hebben gehad maar misschien wel niet inderdaad. Wel lief dat ze het zo’n mega big deal vinden haha
Het verhaal van Mascha is een beetje vergelijkbaar met iemand die dan met veel bombarie verteld dat hij met zijn vriendin naar een parenclub is geweest en daar na het drinken van een colaatje weer huiswaards zijn gegaan in hun Peugeot 301. Is Burning Man eigenlijk niet iets voor Miss Beautyscene.?
Nou als Debbie een 18+ storytime doet over haar swingersfeestjes ben ik de eerste kijker
Als ze geen sex zouden hebben gehad zou ze waarschijnlijk ook geen toestemming gevraagd hoeven hebben? Heb t overigens niet gezien.
Ik vond Mascha’s video juist heel leuk en niet per se anticlimatisch! Ik zit echt niet op gedetailleerde verhalen over kinky seks in de orgiedome te wachten, maar vind dat ze wel een duidelijk en positief beeld heeft geschetst van de tent en wat er gaande was, met haar publiek van jongere meiden heel goed in gedachten. Ik vind Mascha sowieso wel heel goed in dingen vertellen op een manier die goed aansluit op haar doelgroep en ondanks ik daar niet meer bepaald onder val, luister ik toch erg graag naar haar. Ik vraag me ook oprecht af wat mensen die hier kritiek op hebben verwachtten, dat ze zou doen alsof het helemaal no biggy is om je borsten te laten zien voor een ijsje, om te seksen in een tent waar duizenden mensen bijzijn en om een trio te overwegen met iemand die haar flirtsessie even op stop zet om te snuiven? Ik vind het zelf juist leuk en ook positief dat ze het vertelt alsof het erg spannend is en daarmee benadrukt dat het niet de norm is.
Als mas een avondje naar een gemiddelde after zou gaan zoals ik ze ken zou ze waarschijnlijk een rolling krijgen.
Alsof ouders van twaalfjarigen zitten te wachten op een video van hun kinds idool dat aangeeft probleemloos haar borsten te flashen, regelmatig trio’s te hebben en aan orgies deel te nemen, haha.
Maar wel super boeiend om anderen seks te zien hebben of iets? Ik weet niet wat Mas haar gedachtegang hierachter is idd, dat iedereen het gezien moet hebben…
Ik vind het vooral interessant hoe interessant jullie dit allemaal vinden