Haha ja dit inderdaad. Sorry @Krabsalade
tbh ik heb mega zin om geroosterde tomatensoep te maken door Massie
Ik ook best wel inderdaad, denk wel dat ik er minder bouillon bij zou doen… vond het wel heel waterig ogen
De look die ze na gaat maken vs de look die ze zelf maakt. Miss net-niet is aanwezig. De look zou zo veel anders en mooier zijn als ze donkerdere ogen en lippen had gedaan, hoe moeilijk is NAMAKEN nou Mas.
DAT BEDOEL IK
Dat kind heeft op zn minst nog dezelfde kleuren gebruikt
Maar echt. Smeer dan op zijn minst even lippenstift in dezelfde kleur als uit je voorbeeld op?
Oei ze glimt ook echt op alle verkeerde plaatsen haha… Mijn handen jeuken om wat te poederen.
Ow als dat echt zo is, is dat best zuur.
Ging over muziekjes toch? Of was dat marcha
Edit: mascha
Haha ik vind het echt een Michael van Gerwen truitje
Mijn probleem dat ik met structuurverslaafde Lip is dat zij vanuit haar perceptie denkt dat alles in het leven planbaar is.
Als je weinig rekening met anderen hoeft te houden is dat ook zo. Hier in huis is het regelmatig de planning omgooien omdat iemand anders andere plannen heeft.
Haha, dat lijkt echt totaal niet. Ik zou de originele look wel willen namaken. Ik ben alleen waardeloos met make up. Ik vind die lipkleur prachtig. Snap niet dat Mascha zo’n lichte kleur kiest dan.
Hier valt ook niks te plannen op het moment. Zoontje van 2,5 , ik ben 6 weken zwanger en het gaat hier altijd zoals het gaat.
Als je sochtends wat inpland voor de middag dan loopt het om 12 uur helemaal anders.
Lip is duidelijk geen moeder
Baaaaaahhhhh moedermaffia
Nee dat staat er onaardig zo bedoel ik het niet
Alsof ze niet dr best mag doen om structuur asn te brengen omdat t jou niet lukt op t moment? Nee ze is geen moeder - nou en?
Haha ja ietwat vrije interpretatie :’) nee ik reageerde te snel
Het is wel de yoga look en die hoort zo glanzend te zijn, maar dan nog haha.
Ja dat vooral
Met een eigen bedrijf, met zieke ouders, met een waterleiding die springt… niet alleen kinderen maken het leven onvoorspelbaar
Aan de andere kant denk ik dat een goede planning daar wel enorm bij kan helpen, net als dat het ook bij jonge moeders wel kan helpen, zelfs al schopt een tweejarige de boel overhoop
Een goede planning houdt daar nl ook rekening mee
Ja blijkbaar. Je mengt face oil, strobe Cream en een liquid highlighter met je foundation, 40% mengsel en 60% foundation. Dus het is meeeeega glowy.