Eeuhh, Básálmico.
Don’t judge me.
Eeuhh, Básálmico.
Don’t judge me.
Bechamel
Alles voor het geld en 1x kan toch geen kwaad
Ik vind dit een beetje hetzelfde als Jessie die lipfillers weggaf. Jonge kijkers kunnen geinfluenced worden maar mogen dit pas doen als ze 18 jaar (‘volwassen’) zijn. Desalniettemin zou niemand de zonnebank mogen promoten.
Je gebruikt toch ook helemaal geen zonbescherming onder de zonnebank? Je krijgt volgensmij gewoon een bodylotion op waterbasis zodat je huid niet uitdroogt.
Was dat niet eens bij Kassa ofzo? Dat je om je hele lijf goed in te smeren gemiddeld een kwart van een normale fles zonnebrand nodig hebt? En wij dus massaal allemaal veel te skeer smeren?
Heeft ze die negatieve Insta comments nu weggehaald? Dacht dat er wat kritische comments op waren maar ik zie ze nu niet meer…
Ik ben absoluut tegen het promoten van de zonnebank, maar ik heb het vroeger ook wel eens gedaan (heel beperkt) en ik kan je zeggen dat het in een lange en koude winter echt enorm deugd kan doen om het gevoel te hebben dat je eens tot op je botten warm bent.
ben benieuwd hoe lang mijn comment 't vol houdt lol
update: is al weg
Elke kritische comment is binnen een minuut weg
Als je dit soort dingen wil promoten moet je op z’n minst kunnen dealen met de comments imo
Precies. Dat je hatelijke dingen delete snap ik. Maar netjes verwoorde, kritische reacties die geen hartjes bevatten? Kinderachtig
Ik vond het ook al een rare tekst bij haar foto, ik heb het koud dus ik ga naar de zonnebank? Hoe je inderdaad zegt: doe een extra trui aan of een jas.
Ik ga echt stuk om #woerdenhotspot dat is echt een contradictio in terminis
Nu je het hebt over Alberto Vermicelli, ik zag dus laatst hoe hij er nu uitziet en dat is echt totaal onherkenbaar
(prepare for shock)
Huh is hij van samson en gert of heb ik het nu compleet mis.
En idd, ga dan zwemmen in een subtropisch zwemparadijs. Lekker warm en palmbomen, wat wil je nog meer.
Ja heerlijk maar doe mij dan maar een lekkere sauna of een kwartiertje onder de infraroodlamp haha.
@Denna en aan iedereen die z’n brilvoorschrift wil opvragen: de pupilafstand wordt normaalgesproken standaard opgemeten, maar wordt meestal niet vermeld op je documenten (in ieder geval niet in België). Vraag je specifiek naar je pupilafstand is het wel meteen duidelijk dat je van plan bent online te gaan bestellen haha.
Ik geef Willemijn groot gelijk. Voor de kinderen boeit het niet waar ze zijn, als het maar warm is en ze kunnen zwemmen etc. Maar ze kunnen nu nog gemakkelijk buiten de schoolvakanties om op vakantie, misschien zijn de kindjes nog gratis? Allemaal goede redenen om juist met jonge kinderen gewoon ver weg te gaan?
Als ik het geld het geld had zou ik ook lekker naar Mauritius .
Thanks voor je feedback en ik snap je reactie, maar ik ben persoonlijk altijd al benieuwd geweest naar hoe het nou is om onder de zonnebank te gaan. Vandaar dat ik ook vooral de ervaring belicht en niet het ‘bruin worden’. Natuurlijk is het slecht voor de huid als je met regelmaat onder de zonnebank gaat, maar 1 keer in de zoveel maanden 10 minuten onder de zonnebank kan niet meer kwaad dan af en toe in de buitenlucht wat zonnestralen vangen. Maar nogmaals: ik snap je punt en thanks voor je feedback.