Beutyblogtopic XL #3

Ik dacht dat er automatisch een nieuwe zou komen maar er is er geen? Bij dezen dan?

5 likes

Omg, je hebt de kans om een heel nieuw beutyblogtopic te openen en dit is je openingspost :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gemiste kans hoor!

54 likes

Is het trouwens nu voorbij met de boxing stars verhaal? Anti-climaxje hoor.

Ik had vorige week een workshop boksen. De man die het gaf, een soort drill sergeant, ging helemaal los op dat programma. “De hele bokswereld spreekt er schande van. Schande dat boksschoolhouders hier aan meewerken! Dit is anti-boksen. Het verpest het hele beeld van boksen” etc. etc.

Moest wel een beetje lachen. Zou het echt zo erg zijn?

12 likes

Zullen we deze kans van een nieuw topic aangrijpen om een gesprek over neusdouches te verbieden?

33 likes

Geen idee of het echt zo erg is voor de sport, maar de gevechten hebben weinig met boksen te maken. Neemt niet weg dat het voor mij een hoop leedvermaak is. Vooral toen Rick Brandsteder in de ring stond en hij met zijn vuisten naar beneden timmerde, twee keer probeerde weg te rennen en de scheids hem hielp opstaan zodat hij geen KO kreeg.

2 likes

:grin:

7 likes

Mierenneuk dingetje, maar Vera in d’r nieuwste Insta post over hoe mooi die limited Dove fles is… maar oh ja, helaas niet te koop.

:tipping_hand_woman:

4 likes

En douchegel meenemen naar het bos :coffee: (ze zegt zelf in de comments al dat ze gewoon een leuke foto wilde maken, en fair enough daar wordt ze voor betaald, maar vond t toch een interessante locatie :sweat_smile:)

9 likes

en @HvO
Hahaha, ja, daar zat ik ook al een beetje vreemd naar te kijken ;p Wel lekker duidelijk dat het spon is, in elk geval.

En ooh ja die deo! Die weet ik ook nog, ahhha

Ik heb weleens gehoord dat dat in het contract kan staan, van “moet x tijd op de account staan”. Dus misschien wel!

2 likes

58 likes

Slaan allebei de plank mis

18 likes

Dumb and Dumber

6 likes

Ik vind de opmerking van Sanne wel leuk eigenlijk

14 likes

Hahah, dit waren ook mijn gedachte bij die foto. Lekker relevant een plastic fles dove in het bos neerzetten met een hond erbij.

2 likes

Neusdouche? Wat is dat?
Je douched toch alles wel dagelijks?

1 like

Neusdouches met dove in het bos?
Praat mij even bij zeg!

3 likes

Nooooo haha

1 like

Even de laatste berichten in het oude topic doorlezen :see_no_evil:. Op eigen risico.

Iemand op mijn werk kocht vandaag een neusdouche bij ons. Wie uit dit topic was dit? :joy:

18 likes