Beutyblogtopic XL #3

Nou, ik weet al wat ik ga kopen :scream:
Wanneer komt dit precies online te koop? Heb nog een VVV kaart

1 like

Mensen die zeggen dat ze niet discrimineren/geen vooroordelen hebben/racistisch zijn geloof ik per definitie niet.

Ik zou mezelf als “Woke” bestempelen maar ben verre van heilig. Blijf dus maar gewoon weg van het “ik…nooit!!!” Veel is onbewust.

[Edit: heilig ipv veilig]

7 likes

Ik zag het vandaag in de winkel (echt een enorm schap) dus online kan nooit lang meer duren!

1 like

Wow wat is dit een nare reactie. Misschien moet jij ook proberen de andere kant te begrijpen?

Mijn onderkin staat op palen. Dat is ook wat!

Yes!

Argh, ja maar misschien maar ook beter dat ze niet vol in beeld is want die trouwjurken zijn niet te doen. Wat een goedkoop ogende meuk. Man man man. Dat ze hier een video mee durft op te nemen. Zo zonde want vind Serena wel echt een mooie vrouw.

Edit: de tweede jurk is al wel beter. Maar snap t nog steeds niet. Dat schelle geluid maakt het kijken nou ook niet echt fijner. Maar er zal wel vraag naar zijn.

1 like

Haha ja is ook logisch dat Wish goedkoop ogende meuk is. Ik bedoel dat ik dat hele filmpje gewoon zonde vind. Maar hey, thats me.

Blijft inderdaad een knappe vrouw ongeacht de lelijke jurken, daar heb je een punt. Ik vind het filmpje gewoon zelf zo debiel, en hoop niet dat ze hier andere mensen mee aanspoort bij wish in te slaan.

Die meuk van Wish uitproberen is gewoon weer een truc om spon te schooien van een kwalitatief hoog aangeschreven bruidsmodehuis. Ik hoop dat ik ongelijk heb en zij haar eigen trouwjurk aanschaft.

9 likes

Waar gaat het naartoe met deze wereld.

3 likes

Maar het probleem hier is dat jij besluit dat iets racistisch is en dan niet meer geïnteresseerd bent in begrijpen waarom anderen het niet racistisch zien.

2 likes

Er blijven niet veel beautybloggers over en sommige dingen van Serena vind ik echt leuk maar soms vind ik haar wel irritant ja (oa schooien als een baas gedrag)

Het is wel van belang wie die anderen zijn. Niet ieders mening weegt even zwaar, dat is nou eenmaal zo. En het argument ‘het is niet racistisch want zo is het niet bedoeld’ gaat al helemaal niet op.

5 likes

Dat BAE heeft ‘n silicon free primer, lash boost serum, IK WIL ALLES PROBEREN

7 likes

Waar vinden jullie FFBI’ersbal deze info?

7 likes

Google Afbeeldingen!

1 like

Haha dit is top trouwens

25 likes

Deel je hem dan wel hier? Anders ontgaat het me en lees ik het alsnog niet.

1 like

Hahahaha je hebt: de CIA, de FBI, de KGB, de AIVD, de MOSAD

Maar de meeest gevreesde van allemaal: de FFBI

47 likes

Misschien las jij het supersarcastisch ofzo, maar ik vind dit echt geen naar bericht en zo was het ook niet bedoelt! Het nadeel van getypte berichten ben ik bang