pREciiiies!!!
Eccuuuuuuuuuyyyyyse You dat was moviepark Germany en daar hadden ze toen een All-You-can-eat pasje bij. Dat is mijn favoriete aflevering van Foef en Foef omdat al hun eigenschappen terug komen door dat pasje. De hebberigheid, de gulzigheid, het kinderlijke.
Zou dat onderdanige van Mascha ook een stukje Russische cultuur zijn? Geen idee hoe die cultuur precies is dus ik trek hieruit geen conclusies maar ik vraag me het gewoon af.
Deze berg ga ik niet afglijden, laat ik het houden op Nope.
Ik bedoelde er verder niks mee hoor, vroeg me af of dat evt een cultuurding zou kĂșnnen zijn. Bedoelde er ook niks sex gerelateerds mee met onderdanig, wist even geen ander woord voor dat hij de broek aan heeft in huis. Maar nogmaals, ik bedoelde er niks slechts mee en als dat wel zo overkwam dan mijn excuses.
Please breng Mas niet op ideeen
ââGregor en ik hebben sinds 2003 een relatie, reken maar uit hoeveel jaar dat is. Al jaren krijgen we enorm veel vragen van mensen om ons heen over hoe we dat nou doenââ Alsof het een soort wonder is en zij De Ultieme Experts in de Liefde zijn.
âToen deed hij zijn bekende trucje: stiekem aanraken. Nou, echt, ik weet niet wat het is maar hij kan dat nog steeds â dan raakt hij je heel subtiel ergens aan en dan
heb je kippenvel over je hele lichaam.â
âGoed, wij hebben het hele weekend zitten msnâen. Ik weet nog dat hij op zaterdagnacht
een naaktfoto vroegâ
ZO ROMANTISCH
Mas schrijft wel precies zoals ze praat, ik hoor alles in haar stem.
9 meisjes op 1 avond zoenen, lekker stout op je 15e.
Mr steal your girl
Ik dacht even dat ik context uit het boek miste en dat dit gedeelte ging over mislukte dates haha whut. Hadden ze toen al een rela?
wie zocht er ook al weer reviews van die nieuwe bae hema makeup?
ik heb de eyeliner
mijn review: en ik vind hem erg goed
groetjes make up blogger enthusiasm
Het doet me echt denken aan de teksten die ik in mijn dagboek schreef toen ik 16 was.
Die horen ook in een dagboek te blijven
Weet je toevallig of ze deze ook in een bruine kleur hebben?
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.