Beutyblogtopic XL #3

Nee joh, waarschijnlijk verkopen voor minimaal de originele prijs :joy:

Het glossier effect

1 like

Het enige dat ik ervan kan vinden is alles wat in de google resultaten komt, maar het staat niet op de Hema website, dan krijg ik een 404. Kun jij alles zien? Ben vet benieuwd!

Ik had ook eigenlijk gehoopt dat Hema met deze collectie Glossier of MILK na zou doen qua producten, maar toen ik de lijst met producten zag kreeg ik dat idee niet echt :cry: Maar de verpakkingen zijn wel heel mooi vind ik! Ik zie nu net dat de verpakking van de face gloss in a tube wel erg lijkt op de balm dot com van Glossier haha.

Volgens hun is de lijn in ieder geval gericht op generatie Z.

@sjem Als je bij Google Afbeeldingen zoekt op Hema bae kan je al wat foto’s zien!

2 likes

Haha dit is letterlijk Glossier, die vormgeving. Maar je hoort mij niet klagen als het fijn spul is. Sowieso dierproefvrij.

Ja de pagina’s zijn volgens mij weer offline gehaald maar via google afbeeldingen kan je al wel wat bekijken :smile:

Zouden jullie geïnteresseerd zijn in een (geschreven) review?

  • ik zou 'm lezen!
  • ik heb interesse, maar zou waarschijnlijk toch niet lezen
  • nee boeit nie

0 stemmers

Hoezo heb je tijd om een poll te maken. Beter vraag je samples aan.

17 likes

Haha ja ben ik wel met je eens hoor! Maar ik bedoelde vooral qua wat voor producten het precies zijn. Als Hema nou die lipgloss van Glossier had bijvoorbeeld was ik heel blij geweest, maar volgens mij zit dat er niet tussen. Of een balm dot com dupe.

Zoveel stelt die balmdotcom niet voor volgens mij. Vooral veel hype.

3 likes

Heb ik nou iets verkeerd verstaan of zegt greg in een vlog naar aanleiding van de marie kondo docu: ‘mensen hebben veel spullen’ en dat mas dat nog even beaamt met ‘ja echt heel veel’.

ik heb die hele docu niet gezien, dus misschien moet ik dat eerst even gaan doen voor ik mn oordeel hierover geef, maar mag ik toch even een heel klein beetje lachen om de ironie dat uitgerekend zij twee dat zeggen?

17 likes

dat viel vast niet onder ‘kritische feedback’ maar onder ‘haat’ :roll_eyes:

2 likes

Misschien denkt ze dat alle hAtuRZ van hier komen?


Nou, ik weet al wat ik ga kopen :scream:
Wanneer komt dit precies online te koop? Heb nog een VVV kaart

1 like

Mensen die zeggen dat ze niet discrimineren/geen vooroordelen hebben/racistisch zijn geloof ik per definitie niet.

Ik zou mezelf als “Woke” bestempelen maar ben verre van heilig. Blijf dus maar gewoon weg van het “ik…nooit!!!” Veel is onbewust.

[Edit: heilig ipv veilig]

7 likes

Ik zag het vandaag in de winkel (echt een enorm schap) dus online kan nooit lang meer duren!

1 like

Wow wat is dit een nare reactie. Misschien moet jij ook proberen de andere kant te begrijpen?

Mijn onderkin staat op palen. Dat is ook wat!

Yes!

Argh, ja maar misschien maar ook beter dat ze niet vol in beeld is want die trouwjurken zijn niet te doen. Wat een goedkoop ogende meuk. Man man man. Dat ze hier een video mee durft op te nemen. Zo zonde want vind Serena wel echt een mooie vrouw.

Edit: de tweede jurk is al wel beter. Maar snap t nog steeds niet. Dat schelle geluid maakt het kijken nou ook niet echt fijner. Maar er zal wel vraag naar zijn.

1 like

Haha ja is ook logisch dat Wish goedkoop ogende meuk is. Ik bedoel dat ik dat hele filmpje gewoon zonde vind. Maar hey, thats me.

Blijft inderdaad een knappe vrouw ongeacht de lelijke jurken, daar heb je een punt. Ik vind het filmpje gewoon zelf zo debiel, en hoop niet dat ze hier andere mensen mee aanspoort bij wish in te slaan.