Beutyblogtopic XL #3

Ik snap wel dat ze daar weg wilden, wat een ongezellige locatie.

Weet niet of het slim is om te melden met alle voorgaande discussies over funda in het hoofd. Nu kan iedereen heel gericht zoeken.

Wel laat als het er nu pas op staat. Ik dacht dat huis is met de huidige huizenmarkt allang verkocht.

2 likes

Ben benieuwd hoe lang het huis te koop zal staan

Ik denk dat huizen in deze prijsklasse best even te koop kunnen staan.

Impopulaire mening maar ik vind hun huis oprecht mooi. Denk dat de inrichting het minder maakte.

4 likes

Wat een prijs :sleepy:

3 likes

Gelukkig hangen de mooie peertjes er nog wel

4 likes

Snap niet dat ze bepaalde meubels hebben laten staan voor de foto. Of dat ze helemaal bljiven staan.

1 like

Voor het eerst ever dat de rolgordijnen beneden aan de straatkant open zijn.

4 likes

Ook in de tuin!

Even serieus, iedereen die massa al langer kent/volgt (:joy:) weet toch dat ze nooooooit 5 tot 7 dagen per week op en neer ging naar Amsterdam? Wat een gelul. En dan gaan lopen zwammen dat waar ze nu wonen in Amsterdam (weet niet waar, interesseert me ook niet waar) het een UUUUR fietsen is naar andere plekken in Amsterdam?

Ze vraagt zich af waarom uitgerekend zij altijd shit over zich heen krijgt over de auto pakken, vliegen, veel troep kopen. Ik denk dat het heel simpel is: omdat ze gewoon zo gigantisch uit dr nek lult en alles zo ontzettend overdrijft.

62 likes

Noemde ze het niet ooit een vrijstaande villa? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Ik vind het een mooi huis hoor, daar niet van. Maar waar ik woon is de term vrijstaande villa toch echt wat anders dan “praktisch vrijstaand huis”. :sweat_smile:

37 likes

Ik moest zo hard lachen om dat woord ‘praktisch’.

Als je het op die manier zegt kan je het ook praktisch een rijtjeshuis noemen. Je zit toch vast aan nog een paar andere huizen?

6 likes

Hee de makelaar is koenders, daar heeft foefmans toch voor gewerkt voordat hij voor zichzelf begon?

Ik volg loepsie al jaren, leuk om haar hier nu een keer voorbij te zien komen!

1 like

Ze kiest er zelf voor om in een redelijk afgelegen deel te gaan wonen. Als ze allles in Amsterdam binnen handbereik wilde hebben had ze een andere wijk moeten nemen. Nu is het alsnog alles met de auto/über.

3 likes

Heeft ze nou gewoon haar bokszak achter gelaten? :open_mouth:

Als je zo die kale foto’s ziet dan kun je al zooooveel interieur ideeën toepassen. Veel leuker dan het was. Alleen die eeuwige trap en marmer overkill badkamer en wc he…
Overigens vind ik de keuken ook een beetje raar geplaatst. Valt zo nog meer op. Hele smalle doorgang langs het eiland.

2 likes

“Praktisch vrijstaande hoekwoning” aka de villa. Ik vind het echt een sfeerloos huis in een zo te zien sfeerloze
vinex achtige straat waar alle huizen hetzelfde zijn.

7 likes

Ik vind die kookplaat zo onpraktisch, ik weet niet. Heb het toch liever naast de gootsteen. Als je wat moet wassen moet je je elke keer omdraaien.

4 likes

Heel lang geen Vloggloss gekeken, maar ik dacht dat het misschien weer entertaining zou zijn nu ze in Amsterdam woont. Maar in feite is het gewoon De Bunker versie 2.0. Echt zo jammer dat ze niet vaker de stad in gaat en meer daar filmt. En dat het een uur fietsen zou zijn is echt overdreven, een halfuur hooguit naar het centrum voor haar. Als ze zich wat meer zou interesseren in andere stadsdelen die veel leuker zijn dan het centrum, is het zelfs nog korter. Op de fiets leer je zoveel meer over de stad. Gemiste kans.

9 likes

Nou dit. Noway dat het een uur gaat zijn. Maar ik gok dat ze dit vooral blijft roepen en nooit gaat testen of ze daadwerkelijk een uur zou moeten fietsen. Oogkleppen op en gewoon doorgaan met uber. Maar eigenlijk ook niet zo gek, als ze niet gewend is overal de fiets voor te pakken, zal dat er ook niet zo snel insluipen om het wel te doen.

3 likes