Whuuuut die foto haha, herkende haar bijna niet meer! Ookal keek ik vanaf toen
Lekker recente foto ook
Hahaha waarom zou je dit doen? Je zit nog haar hele silhouet bij hem op de foto.
Ben ik nou gek dan dat ik deze foto niet kan vinden? Of is hij al verwijderd?
Omg, raap me op. Die gebouwen daarachter hebben gewoon schaduw en de lucht ziet er behoorlijk helder uit.
Deze is ook hartstikke nep, 1 rechte en 1 schuine schaduw
Ga stuk
Ik heb net de vlog gekeken van Mascha (1502) over de verhuizing. Ligt het nu aan mij of is er op meerdere beelden een dansend wit stipje / pixel / stofje te zien? Op 1:26 en op 14:40, dan danst dat ding letterlijk over haar gezicht.
Of flipt mijn laptop?
Hmm dat is ook bijzonder inderdaad, maar ik bedoel echt iets dat meebeweegt met haar als ze filmt. Als ze de camera heeft neergezet zie ik het stofje (?) ook maar beweegt het niet.
Kwestie van lens schoonmaken? Ik snap niet dat ze dat niet ziet met het editen van de video.
Ik dacht dode pixel. Maar het beweegt te hard. Dit is trouwens al héél lang in haar vlogs. En het zijn er 2. Want als je naar de vlog van gisteren kijkt, waar ze op bed over privacy vertelt, dan zie je ze allebei.
Ziet er uit alsof Manis aankomende week het nieuwe adres van Mascha online gaat zetten. Wraak!!
Sowieso kan het niet dat er geen schaduw is. Het maakt niet uit hoe de zon staat, er zal altijd schaduw zijn als de lucht gewoon helder is. Dus haar bewering klopt niet eens XD
Geldt dit ook als je enkel het beutyblogtopic leest?
Steek er een klein beetje moeite of doe het niet aub de schaduw naast Marvin is ook al zo goed weggeshopt joh. En haal dan gelijk die schaduw links op de foto ook weg.
Ik zag net even voor het eerst in maanden Mascha d’r vlog te bekijken over het verhuizen. Maar dit huis wordt gewoon net zo, naar mijn mening, lelijk als het vorige huis… ze hebben gewoon echt geen idee geloof ik. Ik vind sowieso hun spullen niet mooi. Maar ook dat Gregor die hele kast vol heeft gepropt met spelletjes en Mascha dan zegt: kijk hoe moooooi. Die spullen wil ik juist helemaal niet zichtbaar in m’n woonkamer.
Maargoed, ook wel een keer iets anders dan zo’n Pinterestperfect huis natuurlijk.
Ik kijk nu pas Lotte(lovesbeauty) haar vlog van 22-12, maar haar reacties zijn uitgeschakeld? Dat heeft ze nooit toch? Iemand die weet of de comment section heel vervelend was of waarom ze dit gedaan heeft?
Legt ze uit in vlogmas 26 (eerste paar minuten):
Ze kon niet meer tegen al het ongevraagde advies/commentaar over haar honden.
Cynthia heeft net dus best veel stories geplaatst over dat ze gepest is. Toch wel heel sneu, praat ook best veel van haar gedrag (aka hoe ze soms aangevallen reageert) goed.
Fair enough. Het praat niet alles goed. Maar kan me voorstellen dat je misschien met zo een verleden meer aangevallen reageert dan als je niet gepest bent (dus bijvoorbeeld dat zwembad). Geen idee, is een aanname want ben zelf nooit gepest oid maar de stories zorgen iig voor heel wat sympathie van mijn kant uit naar haar.
Maar snap niet waar al die “dikke” opmerkingen vandaan komen. Dun is ze niet, maar vind haar zeker ook niet dik