Beutyblogtopic XL #3

Ik kijk nu pas Lotte(lovesbeauty) haar vlog van 22-12, maar haar reacties zijn uitgeschakeld? Dat heeft ze nooit toch? Iemand die weet of de comment section heel vervelend was of waarom ze dit gedaan heeft?

Legt ze uit in vlogmas 26 (eerste paar minuten):

Ze kon niet meer tegen al het ongevraagde advies/commentaar over haar honden.
1 like

Cynthia heeft net dus best veel stories geplaatst over dat ze gepest is. Toch wel heel sneu, praat ook best veel van haar gedrag (aka hoe ze soms aangevallen reageert) goed.

5 likes

Fair enough. Het praat niet alles goed. Maar kan me voorstellen dat je misschien met zo een verleden meer aangevallen reageert dan als je niet gepest bent (dus bijvoorbeeld dat zwembad). Geen idee, is een aanname want ben zelf nooit gepest oid maar de stories zorgen iig voor heel wat sympathie van mijn kant uit naar haar.

Maar snap niet waar al die “dikke” opmerkingen vandaan komen. Dun is ze niet, maar vind haar zeker ook niet dik :scream:

2 likes

Zodra je ook maar iets anders bent dan de standaard, dan is het al genoeg om dik genoemd te worden voor jongeren.

1 like

Och, niet alleen door jongeren…

14 likes

Helaas moet ik dit een like geven.

2 likes

Mijn oma, 90+, kan er ook wat van hoor! :scream:

4 likes

Herkenbare doelgroep. Helaas.

1 like

Nee die krabpaal hebben ze in Den Haag gelaten. Die kist die ervoor stond (omdat ze er anders niet in zouden kunnen😂) dient nu als krabpaal.

1 like

Naja als het voldoende is voor die katten dan is het toch prima? Ik gok dat dat niet het geval is en dst de katten in de bank gaan hangen, maargoed dat is dan weer een excuus voor een nieuwe sponbank

2 likes

Ik vraag me echt af wat Cynthia zou moeten doen als ze zou stoppen met bloggen. Heeft zij verder nog serieuze carrièremogelijkheden? Serena heeft nog wel een tijdje in het lab gewerkt, en volgens mij vindt ze dat nog steeds wel interessant.

3 likes

Ik denk dat Serena als eerste stopt met bloggen maar cynthia als eerste met influencen (dus compleet stopt met spon en alles eromheen). Serena zal denk ik straks ook wel de overstap naar YouTube maken.
Weten jullie nog vorig jaar dat ze op 1 januari een video ging plaatsen met een spannend bericht? Dst is gewoon alweer bijna een jaar geleden!

5 likes

Jaaa dit weet ik nog zo goed! Weet nog dat ik toen aan t werk was en speciaal rond 9 uur de auto gestopt heb omdat ik zo benieuwd was wat het was (ook al hadden we het natuurlijk allemaal al verwacht) :rofl:

Ook bizar dat ze toen al ruim 6 maand zwanger was! Want Marshall is in april geboren toch?

12 likes

Ik denk zelf Serena, omdat zij dit ook beter aan iedereen kan verantwoorden vanwege haar gezinsleven. Cynthia heeft weinig andere carrièreopties dan bloggen, en kan moeilijk zeggen dat ze er geen tijd meer voor heeft, want come on… :no_mouth:

4 likes

En deprimerend as fuck​:dizzy_face::sweat_smile:

Ik denk het ook. En dat ze uiteindelijk een tv-carrière ambieert, ze staat nu meer in de spotlights en daar kan Anna haar wel bij helpen.

Ho eens ff. Ze houdt zich wel heel goed aan haar vakantie schema’s hoor :grimacing:

3 likes

Iemand zei hier een keer dat Cynthia super veel achter de schermen doet waar wij niets van meekrijgen. Andere werkzaamheden bedoel ik dan.

2 likes

Haha nee wel echt werk dus. Maar ben zelf ook wel benieuwd wat dat dan is hoor. Misschien heeft ze dat gewoon zelf hier gepost onder een anoniem account.

3 likes