Beutyblogtopic XL #4

Ben ik op tijd?! If so: hoi.

Nu met foto:
image

63 likes

Dangit ik was echt 1 seconde te laat haha

1 like

Aan alle meiden die Greg op hun to-do lijstje hadden staan: dodged a bullet there…

33 likes

Kippenvel over mijn lichaam zou ik ook hebben als Gregor mij aan zou raken. Maar dan kippenvel van angst.

16 likes

Ik vind Mas er wel prachtig uit zien in die video en hoewel Greg ook echt niet mijn type is vind ik t wel duidelijk dat ze samen nog steeds super blij zijn met elkaar. En dat met die ongesteldheid tja, deels waar, deels (denk ik) bedoeld om een korrel zout bij te nemen.

1 like

Het gaat me er meer om dat hij zegt dat als je ruzie hebt met een vrouw dat ze waarschijnlijk ongesteld is.

4 likes

Zelfde principe als een man die zijn zaad niet genoeg kwijtraakt. God wat jammer dat tieners massaal naar influencers kijken die vrolijk seksistische ideeen herhalen.

25 likes

@lipkip euh ben je zeker?

2 likes

Que?

23 likes

Ja maar jouw mening mag toch wel bekritiseerd worden lijkt me?
Vooral als je mening bestaat uit een zware overgeneralisatie :ok_woman:‍♀

20 likes

Ja dat begrijp ik, maar het forum moet natuurlijk wel leesbaar blijven

Ik snapte oprecht je zin niet haha, het zijn niet veel voorkomende foutjes oid waar ik makkelijk overheen lees

Mascha post natuurlijk al wel jarenlang stukjes van haar leven op internet, dus wat mensen denken te zien is niet op basis van 1 video natuurlijk, maar snap wel wat je bedoelt ja.

En ik zou héél graag willen kunnen zeggen dat het belachelijk is als een man iets afschuift op hormonen maar het is hier thuis toch meestal wel zo. Wel word ik alsnog boos als mijn vriend ooit suggereert dat iets komt door hormonen, ookal klopt het altijd. :upside_down_face: Daar zijn @lipkip en ik toch vast niet de enigen in. Als iemand die je niet goed kent of echt uit seksisme oid zo zegt van ‘o ongesteld zeker huhuhu’ vind ik dat ook wel wat anders dan als je partner met wie je al jaren samen bent en die jou en al je ups en downs zich hardop realiseert dat iets mogelijk door je hormonen komt.

10 likes

@lipkip je hebt denk ik nog noit het aardbeien plukken fimpje gezien he.

31 likes

In het vorige topic stond een link naar dat boek van Mascha, maar het viel me meteen op hoe anders ze er daar uitziet terwijl het maar 2/3 jaar geleden is uitgebracht. Op die foto’s in het boek is het echt nog een meisje.

3 likes

Wat ontzettend vriendelijk van je :upside_down_face:

1 like

Haha Mascha die haar kast ging herindelen:

  1. Waar was ik naar aan het kijken? Nieuw feitje geleerd: Mascha kan heel goed tot 10 tellen.
  2. Toen Gregor kwam kijken naar het resultaat: je hebt ruimte over… DUS TIJD VOOR NIEUWE SNEAKERS!!!

I can’t :roll_eyes:

10 likes

Ja, Gregor was echt verschrikkelijk. Het zal me niet verbazen als hij binnenkort nieuwe sneakers voor haar koopt, want ze heeft de ruimte :roll_eyes: hoe verontwaardigd hij ook keek toen Mascha zei dat ze niet meer schoenen wilt.

Iemand noemde dit hier net. Omg kijk bij 4:30. Hoe erg hahahaha

32 likes

@AmazoneSlash haha geen idee of er ook een bruine eyeliner tussen lag, ze hebben iig een zwarte matte en een zwarte shiny

1 like