Beutyblogtopic XL #4

Ik vind dat vliegtuig-eten, zelfs al is het van hele goede kwaliteit, toch altijd vliegtuig-eten blijft :confounded: (ok ik heb nog nooit bisnis kles gevlogen maar wel met maatschappijen die culinair als erg goed bekend staan)
Zeker met meerdere lange vluchten na elkaar krijg ik het op een gegeven moment bijna niet meer weg en is het heel fijn om tussendoor iets “normaals” te eten. Ik heb de vlog niet gezien, dus ik weet niet wat Mascha gegeten heeft en of dit überhaupt ook voor haar geldt maar ik kan me goed voorstellen dat ze tussen de vluchten iets anders wil eten.
Meer mensen die dit herkennen? #firstworldproblemsmuch? :sweat_smile:

3 likes

Ik zat zo ramvol bij aankomst omdat ik alles opat want ik vond alles lekker :star_struck:

3 likes

Ik heb dus ook wel eens met Emirates gevlogen (kon even niet op de naam komen) maar ondanks dat ik echt kon zien/proeven dat het een stuk beter is dan van sommige andere maatschappijen ging het me na twee maaltijden dus echt tegenstaan. Ik weet niet waar het aan ligt, ik ben gewoon verwend denk ik :stuck_out_tongue:

Ik vind het eten in aziatische vluchten altijd heel lekker. Van die rijst met kip en ketjap of iets anders smeuïgs. Vind ook het verrassingseffect leuk dat je niet weet wat je krijgt. Alleen het (engelse) ontbijt vind ik vaak wat minder.

3 likes

ik zit op dit moment met smaak het goedkoopste afbakbrood met aldi chocospread weg te werken :joy: dus ik ook niet hoor.
Maar vliegtuig-eten … :confounded: selectief verwend blijkbaar haha

1 like

Ja ik bestel meestal indian vegetarian en dan krijg je dus curries. En ik ben dol op curries, maar ja… misschien is het het plastic of zo.
En nu houd ik erover op (mag ik als ondertitel “te goed voor vliegtuig-eten” :stuck_out_tongue: )

3 likes

Je smaak is ook anders hoog in de lucht.
Kan dus zijn dat je het eten op de grond lekker vind en bovenin de lucht minder lekker.

4 likes

Dit is wel een nieuw dieptepunt in dit topic hoor. Voor een ander bepalen of het normaal is om te eten of niet.

71 likes

Was jij niet degene die even terug verkondigde dat je geen mening hoeft te uiten over zaken die je niet direct aangaan?

40 likes

ja

2 likes

Ohh Ik was je even kwijt, kan dat? :grin:
Of ben niet in topics geweest waar jij bent haha

1 like

Volgens mij hebben jongeren tegenwoordig juist later seks dan voorheen. Dus denk niet dat er een grotere druk is om seksueel actief te worden.

1 like

Lekker hypocriet ja :joy: iemand’s tattoo daar mag je niks van vinden want het gaat je toch niet persoonlijk aan !!! maar hoeveel iemand eet wel hoor.
@Banananana

Ook zwaar onnodig om het de hele tijd “vreten” te noemen.

18 likes

Klopt, never mind, ik heb niks gezegd.

1 like

als t gratis is pak ik ook altijd, daarom vermijdt ik buffetten ook #vreetzak

7 likes

Herkenbaar, ik wil altijd mijn ‘winst’ eruit halen hahaha. Jammer genoeg zit de enige ‘winst’ in een lekkere grote after-baby flap op m’n buik

5 likes

Oh dat zou kunnen, ik was er wel hoor! Ik post niet altijd even veel, maar dat gaat onbewust. Ik lees bijna altijd wel :relieved:

1 like

Oké, het mag dus inmiddels niet meer over (geestelijke) gezondheid, kinderwens, tattoos en eetgedrag gaan. Kan iemand de lijst aanvullen want ik durf dit mijnenveld niet meer te betreden.

13 likes

Je kunt het prima hebben over de manier waarop ze hun ’beroep’ uitoefenen. Waar dit topic oorspronkelijk voor bedoeld was. Zonder mensen voor de lol af te willen branden en te speculeren over zwangerschappen.

Ik kan me voorstellen dat mensen die nog niet zo lang lid zijn of nog niet zo lang op EGF zaten, denken dat dit topic ontstaan is om lekker ongenegeerd mensen persoonlijk af te zeiken. Maar dat is dus niet zo.

17 likes

Wat heb jij liever?

  • Vliegtuigeten
  • Ziekenhuiseten

0 stemmers