Beutyblogtopic XL #4

Niet dood. Doder!

1 like

Je kan je aanmelden voor een beauty emergency en dan komt Nikkie je redden!

https://www.nikkietotherescue.com/

Ben benieuwd hoe dit gaat worden!

Nikkie gaat morgen de Alpe D’Huez beklimmen (lopend), hoop dat ze het haalt!

2 likes

Wa zeggie

2 likes

Ik zie het niet?

Edit: het is trouwens gewoon een website gemaakt met Wix . com hehe

Ze heet Nikkie en niet Nikki

Omg hahahaha oke, echt helemaal over het hoofd gezien

Normaal ben ik hier niet zo van, maar ik ben hier toch wel verbaasd over…

Marije geeft aan haar make up te hebben gedaan adhv een YouTube filmpje. En Mascha heeft een certificaat/diploma (?) tot visagist en heeft dit als make up (en haar) naar een launch. Natuurlijk heeft het met smaak te maken, maar dan alsnog ziet dat van Marije er toch 10x beter uit? Hoe dan?!

Disclaimer: ik heb echt geprobeerd de meest voordelige screenshot voor beide te maken. Voor bewegend beeld laatste filmpje van Dit gebeurd er als… En dan tegen het einde.

21 likes

Denk ook wel dat dat komt omdat Marije eruit ziet als een soort real life Barbie. Als zij poep op haar oogleden smeert ziet het er nog prachtig uit.

16 likes

Het zit hem denk ik ook een deel in het kapsel? Ik vind zo’n strakke naar achter getrokken staart/knot persoonlijk nou niet echt je van het bij Mascha.

2 likes
Analyse van Masjas makeup waar niemand om heeft gevraagd

Volgens mij komt het omdat er helemaal geen definitie in haar gezicht zit. Ik denk dat ze een te dekkende foundation heeft aangebracht en daarmee dacht klaar te zijn. Maar hoe dekkender je foundation, hoe meer contour/blush/bronzer je moet aanbrengen om weer diepte te brengen. Die blauwe oogschaduw in een waasje (wat ik doorgaans wel mooi zou vinden), weinig aangezette wimpers en concealerlippen dragen daar nog tot bij, waardoor je dus echt gewoon een vlak foundation met wenkbrauwen ziet.

21 likes

Jouw avatar kijkt net zoals Mascha in die still haha

21 likes

Ik weet niet welke opleiding Mascha juist gevolgd heeft, maar ik ben in theorie zelf ook “gediplomeerd visagist” en sindsdien weet ik dat dat niet per se betekent dat je er ook echt iets van kent :joy:. Mijn opleiding was niet echt van hoog niveau te noemen.

3 likes

Mocht iemand geïnteresseerd zijn, dit artikel doet momenteel de ronde op reddit. Gaat over de man van Tati (die helemaal geen succesvolle zakenman zou zijn maar een oplichter die zijn eigen moeder heeft gescamd) en allerlei andere sneaky dingen omtrent Halo Beauty.

8 likes

Mascha haar look is “oldskool” dus vandaar dat het er niet uitziet! Is van 10 jaar geleden :joy:

edit: beide video’s niet gekeken dus misschien klopt dit niet :sweat_smile:

4 likes

Fascinating

1 like

Ze had dr haar gewoon zo moeten doen, past perfect bij de ooglook!

22 likes

Hoe extreem zelfingenomen kan je zijn?!

25 likes

Dit is niet bepaald een voordelige foto van massa haha (het lijkt alsof ze bijna geen haar heeft).
Maar een diploma/certificaat zegt ook niet altijd alles. Pascale van B Academy had Mas dr makeup gedaan op haar bruiloft. Ik vond de makeup veels te hard en totaal niet bij haar passen.

17 likes

Hij denkt blijkbaar dat merken en bureaus heel erg met hem en Massa bezig zijn…? Alsof die zich nu angstvallig aan de regeltjes gaan houden omdat ene Max de Vries en Massa een boek schrijven.:joy:

31 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.