Beutyblogtopic XL #4

Ja daar valt ook wat over te zeggen dat het zo genormaliseerd is dat ik (en wss nog wel meer mensen met mij) er niet echt meer van opkijken. Tegenwoordig met het internet kan je alles vrij anoniem doen waardoor zulke mensen redelijk makkelijk en vaak zonder gevolgen hun dickpic kunnen delen.
Ooh en nog voor de duidelijkheid: ik keur het absoluut niet goed om zulke foto’s ongevraagd te sturen!

Deze pol is anoniem:
Van hoeveel verschillende mannen heb je ongevraagd/ongewenst een dickpic ontvangen?

• Nog nooit
  • Van 1 - 2 mannen
  • Van 2 - 5 mannen
  • Van meer dan 5 mannen

0 stemmers

Ik vind een dickpick (hoewel ook totaal niet ok)wel behoorlijk anders dan dit geval

8 likes

Ik had een stalker die dat deed. Kon zich er niet bij neerleggen dat ik niks van hem wilde. Heb toen gedreigd om de foto door te sturen naar zijn moeder. Toen hield ie op.

10 likes

Klopt maar dat was ook mijn hele punt. Dat een dickpik zo genormaliseerd is dat ik bij cynthia dacht: waarom raakt dit je zo?

Maar pas toen ik goed begreep waar het over ging besefte ik me pas dat het niet gewoon iemand is die een random dickpic stuurt maar echt een ‘bewuste aanval’ op cynthia.

1 like

Moest hier heel hard over nadenken, maar ik heb dus ooit een dickpic van een ouwe enge Canadees via ICQ gekregen (ja, zo oud ben ik, dat was circa 2001).
Verder gelukkig nog nooit.

Edit: Mijn reactie was wegklikken, en de persoon in kwestie blokkeren. Dat zou ik nu ook doen als het via Whatsapp / DM’s zou komen. Doordat ze er aandacht aan besteedt in haar stories krijgt die vent nu denk ik wel wat hij wil. Als ze het zou negeren en de boel zou blokkeren, zou het dan niet gewoon stoppen omdat er geen lol aan is voor die vent?

2 likes

Ik vind een dickpick via een openbaar instagram profiel krijgen (die van jou is openbaar toch) wel echt iets anders als via whatsapp van een vreemde. Sowieso, hoe komt die gast aan haar nummer?

1 like

Nog nooit zelf gekregen gelukkig, maar toen chatroulette nog hip was heb ik er enkele tientallen voorbij zien komen. Wat was dat een gore site zeg

1 like

Het zal wel aan mij liggen, en ik zal wel een ouderwetse ouwe taart zijn ofzo, maar ik vind geen van beide normaal. Hoe komt iemand er bij je een foto van zn lul te sturen, en nog erger misschien wel, hoe kan het dat mensen denken dat dit helemaal niet zo raar is?

32 likes

En daarbij stuurde hij ook nog een ondergespoten foto van Cynthia toch? Die gast is echt niet goed bij z’n hoofd!

Par jaar geleden eens een dickpic gekregen van een jongen waar ik mee aan het daten was. Vond het echt te ranzig voor woorden. Bleek dat ie een ruig feestje had gehad en dronken was. Ik had antwoord “ahh, wat schattig”. Daar gaan mannen ook niet echt lekker op :joy: volgende ochtend kreeg ik wel een excuus en had duidelijk laten weten dat ik er niet van gediend was en het echt niet sexy vond

2 likes

Why?

https://i.imgur.com/aw3ZYs4_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Hier heb je een pic van Dick

9 likes

eigenlijk zou ik er nog een spatie tussen zetten omdat het Engels is

3 likes

Ik heb er een keer oogjes op getekend en een snorretje en een hoedje.
En dat teruggestuurd.

16 likes

Schande!
Zomaar ongevraagd een Dick Advocaat pic sturen!

https://pics.me.me/shame-shame-19400915.png

5 likes

Gadverdamme, echt niet oké om ongevraagd zulke smerige shit te ontvangen. En extra creepy met een foto van jezelf erbij… :nauseated_face:

83 likes

Doe rustig joh. (Also, lekker je eigen kleding maken van je eigen katoenboom :joy:)

83 likes

wow eeeeh dat escaleerde snel haha

5 likes

Hahaha moeten we nu geloven dat Caitlin haar eigen katoen oogst uit haar tuin en daar haar kleding van maakt :joy:

34 likes

Maar de volgers van vloggloss zijn wel allemaal súper lief voor elkaar hoor!!!11!!!

7 likes