Beutyblogtopic XL #4

zoveel kleding heb ik nog niet eens in totaal

4 likes

Het enige dat ik haar in al die jaren heb zien verkopen was dat tafeltje toch? (Daarmee zeggende dat ik haar nooit wat heb zien verkopen verder, haha)

En vergeet vooral niet het ongelooflijk mooie vliegtuig kunstwerk dat foefion voor haar verjaardag had gemaakt.

4 likes

Is geveild toen geloof ik voor SR

@Maestoso & @Opheliac Ah ja jullie hebben gelijk! Dat was voor serieus request

1 like

Dat vond ik toen echt raar. Het was toch heel persoonlijk, met alle bestemmingen waar ze samen waren geweest? Dat het foeilelijk was is een ander verhaal natuurlijk maar ik zou best pissig zijn als m’n schatje zoiets weg zou doen en als wildvreemde zou ik het ook niet aan de muur willen, iemand anders z’n herinneringen. Plus het was foeilelijk.

2 likes

Bijna om de week? Dat vind ik echt heftig en vaak, hoe kan dat? Ik krijg ze nooit, gelukkig en mijn insta staat ook niet op privé.

2 likes

Mas, effe serieus, wat is dit voor “nette” outfit?
Huileeeeee

6 likes

Het jurkje en het tasje vind ik netjes, spijkerjas vind ik casual maar als dat alleen voor ernaartoe gaan is, zie ik geen probleem.

1 like

Is Serena officieel gestopt met Instalab? Of is dit een pauze?

Denk dat ze daar zelf niet eens over uit is. Je weet het nooit met haar :sweat_smile:

13 likes

Eens.

Het tasje vind ik opgetut, maar niet per sé net, vanwege de grote opvallende chain. Ze is verder ook niet extreem strak en formeel gekleed, dus dan lijkt het al gauw op een uitgaanstasje. Het kant van dat rokje ziet er goedkoop uit en het ziet er wat twijfelachtig uit met blote benen. En dat spijkerjasje en die vreselijke riem passen zijn al helemaal niet netjes.

ik vind die trend met tekst (merknaam vaak) op de riem/taille zo lelijk

8 likes

Die band in haar taille doet haar geen goed (vind ik)

4 likes

Ja inderdaad! Beetje jammer om te zien dat ze dan zulke slechte outfits draagt. Als mijn benen wat mooier waren, dan zou ik het wel weten :’) Maar ja het maakt natuurlijk geen reet uit wat wij ervan vinden, want het is haar smaak en ze moet gewoon dragen waar ze zich prettig in voelt!

1 like

je plaatje is niet zichtbaar!

Ja!

En hij is mooi :joy:

1 like

‘’#gezeik’’ HAHA

Ik vond Lotte dan weer mega boring en suf op de verjaardag van Charlotte (C’s vlog). Charlotte had zo haar best gedaan om veel lekkere hapjes te hebben voor haar vriendinnen en Lotte zat daar maar een beetje, zo’n contrast met haar eigen video’s. Voor mij valt ze wel een beetje door de mand.

3 likes

Heeft Demna Gvasalia al afgedaan?

Ik ben echt een beetje klaar met al die mannelijke modevisionairs. Ik wil meer vrouwen in de mode-industrie verdomme!

2 likes