Als genoeg mensen aangifte doen, dan wel toch? Volgens mij wordt seksuele intimidatie niet gezien als een hele zware misdaad maar als hij meerdere mensen heeft geïntimideerd dan heb je denk ik wel meer kans dat ze er iets mee gaan doen.
Charlotte’s Law bedoel je? Of heb ik iets gemist?
Erg vervelend voor haar wel. Ben benieuwd wat voor reactie ze van de popo krijgt als ze aangifte doet.
De Mascha onder de lezers was ik!!!
Ik weet dat het juridisch niet handig is maar ik ben in dit soort gevallen echt 100% voor openbare naming & shaming als je zeker weet dat diegene het gedaan heeft. Als meer slachtoffers dat zouden doen, zouden er vast minder van zulke incidenten voorkomen.
Of zo kan het ook
Die Tikkie
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte van Wil en Tien. Dat stukje dat ze een Amsterdams accent nadoen. Nee.
Gaat ze de zon op haar gezicht voelen?
Ik las te lang door. Dan is het echt een heel andere zin. Maar het zijn dus eigenlijk 2 onderwerpen in 1 ‘hippe’ kop.
Ik vind deze super vet hoor
Oh, dan heb ik in jouw ogen misschien wel een wansmaak .
Doen me denken aan die Buffalo sneakers van vroeger…
Het is dat die hand ook op de foto staat zodat ik de grootte kan schatten.
Dacht eerst dat het een kinderschoen was.
Vind de Buffalo schoenen wel leuk maar deze lijken gewoon normale sneakers met een dikkere zool.
Ik vind ze er uit zien alsof ze zijn opgepompt, soort van springkussen aan je voeten idee. Maargoed over smaak valt niet te twisten.
Mwa, ik denk dat ze gewoon vanuit een rare hoek gefotografeerd zijn en en dat die schoenen best redelijk zouden staan bij iemand die ze goed combineert!
Massa is echter niet bepaald een ster in combineren (dat heeft ze zelf ook talloze keren gezegd ) dus ik vrees dat ze niet zo goed uit de verf zullen komen hahaha
Het zijn Yeezy’s dus vooral hype denk ik… Ik vind ze ook wel leuk, heb zelf ook een paar yeezy 700 hahaha maar wansmaak is mijn leven
Ja want het zijn niet eens Balenciaga’s of dadsneakers van Gucci want dat zijn natuurlijk haar fave merken.
Ik wil de Yeezy 700’s ook, vind alleen wel dat Massa ook hier weer net niet is. Die schoenen zijn er in zoveel mooie kleuren, ga je full black kopen in de zomer