Beutyblogtopic XL #4

Wat een kut streek

2 likes
Zoiets?

Screenshot is weg. Maar ik kreeg laatst dus een appje van iemand dat ze op haar favoriete forum aan het lezen was en dat ze mij herkend had.

Ik zit niet anoniem hier dus vind het eigenlijk alleen maar leuk als ik iemand heb gevonden die mee leest gelukkig. Maar ik snap ook als je wel anoniem wil zijn, het niet leuk is.

Hoi E, als je nog meeleest hahah!

10 likes

Ik snap nog steeds niet hoe ze jou heeft herkend vanaf een screenshot?

1 like

Je zag op dat screenshot mijn Instagram profiel foto en die herkende ze. Dat zie je niet op dit screenshot zie ik nu. Maar als je die aanklikte zag je dat wel.

Ahhh vandaar!

1 like

@Rozecoupeschaar wil je het screenshot van het whatsappgesprek verwijderen. Het delen van conversaties met derden (die geen toestemming hebben gegeven voor het plaatsen) is niet toegestaan. Je mag het verhaal uiteraard wel in eigen woorden vertellen.

1 like

Gedaan! Niet aan die regel gedacht sorry!

1 like

Biecht: ik verander soms details over wanneer of waar iets plaatsvond zodat mensen die me willen ontmaskeren op het verkeerde spoor gezet worden. OMG op mezelf.

108 likes

Ik heb net wat gelezen daar en het ziet er wel leuk ui MAAR ze ruilt theezakjes met vriendinnen? :exploding_head::face_with_raised_eyebrow:

1 like

Lol wij zijn genieën. (Biecht: ik heb de spelling van genieën opgezocht) (mijn eigen idee bleek fout :woman_facepalming:)

6 likes

Ik jou ook! <3

1 like

Ik stel voor dat we voortaan deze meme gebruiken als we weer eens mislukte photoshop spotten bij onze geliefde influenzas:

Shopped_sea

17 likes

Nee, ik heb niet zoveel met ballen.

Ik heb daar inmiddels skitta aan geloof ik maar ik ken het gevoel wel ja

Toen ik vorige maand on Nederland was heb ik juist supervaak het forum op publieke plekken geopend in de hoop dat iemand het zou herkennen! Toen ik in Rabarber in Utrecht taart zat te eten dacht ik “Aah, hier moet toch een ff’er zitten?” en heb ik expres meermaals het forum gerefresht, hahah.

24 likes

Ze zag er zo goed uit de laatste tijd; maar wat heeft ze nu met die kin gedaan?

3 likes

Of zijn dit hele heavy kaaklijn fillers?

1 like

Ik hoop een gekke snapchat filter?!

3 likes

Je kunt toch mensen pben of een topic starten voor een meeting de volgende keer? Vast genoeg mensen die je alle hotspots willen laten zien.

1 like

Dat is zeker een leuk idee, maar wanneer ik in NL ben ben ik er sowieso om vrienden te bezoeken en eigenlijk geen seconde alleen - vorige maand was ik er maar van vrijdag tot maandagochtend en ben ik letterlijk van en naar het vliegveld opgehaald, weggebracht en daar tussenin constant samen met anderen geweest en heb ik ook met anderen geslapen, haha! Ik was in Rabarber ook met vriendinnen dus meer dan een eventuele groet was er sowieso niet van gekomen, maar desalniettemin lijkt het me heel grappig om een forummer in het wild te spotten!

(Overigens weten al mijn Nederlandse vrienden en vriendinnen over het forum, dat is mijn voornaamste bron wanneer het over Nederlandse trends, celebrities en winkelaanbod gaat en ze weten dat ik dankzij jullie vet up to date ben, hahaha.)

12 likes