hahaha ik weet niet eens wie van de 4 het raarste kijkt
Edit: Gregor kijkt letterlijk zo
hahaha ik weet niet eens wie van de 4 het raarste kijkt
Edit: Gregor kijkt letterlijk zo
Lijkt voor mij echt een badpak, heel bijzondere foto idd! Vind haar verder wel prachtig hier.
Een nieuwe cat clem, wat een traktatie!
Haha dat zou bizar zijn
wat een traktatieš sorry 1 like was niet genoeg.
Lip voelt zich een beetje rottig en alleen op Terschelling en krijgt van haar volgers de meest creatieve tips als: zorg goed voor jezelf, ga lekker eten, Netflix kijken of een goed boek lezenā¦
Eh, Lip doet niet anders. Dit Ƭs haar leven.
Haha ja was mān eerste associatie. Het klonk zo mooi en met duidelijke articulatie
Ja en een vlog vol gezwets over feesten
Misschien kunnen we een feestbingo maken met termen als clubtafel (of hoe noem je dat?), disconap en zelfbruinen
De Foefs blijven maar vreten hĆØ?
Jij eet toch ook elke dag
En iets over hoe de outfit van Gregor matcht met iets anders uit zijn outfitš
Haha ja!
āKijk Foef is helemaal gematched met zijn gele knoop en gele stippen op zijn sok!ā Fesjunnnnn
Nee hoor! Alleen op maandag!
Weer een hele speech van Mas dat je je niets moet aantrekken van de kritiek die anderen op je hebben. Gewoon je eigen ding doen en genieten. OkĆ© Mas, doen we! Vijf minuten later vertelt Mas enthousiast dat ze dār wenkbrauwen fluffy heeft gemaakt. Gregor vindt ze blijkbaar veel te fluffy en googled meteen plaatjes van andere dikke wenkbrauwen. Dus Mas reageert āis het zoooo erg? Ik borstel ze dan wel even uitā¦ā
Gewoon je eigen ding doen Mas! Niet luisteren naar de kritiek van Gregor!!!
Pas je tasje bij je laarzen en je rokje bij je top
Mijn lerares interieur design zij juist altijd dat het hele match je kleed bij je lamp etc⦠Oudbollig was. Zoals sommige hun oorbellen matchen met hun schoenen en dan weer met een detail in hun topje.
Alles inclusief je interieur wordt spannender als je meer verschillende dingen matched.
Haha ook echt zoān lullig screenshot. Lekker Ariana Grande kleurtje heeft ze zo.