Ik vind dat ook hoor; een van de ergste pijnen die ik ken (en volgens mij idd velen met ons)
gebruikt iemand hier nog Bloglovin? want hij doet t al een week niet meer bij mij⦠heeft iemand misschien een alternatief?
Wil ik ook graag weten! Artikelen openen niet meer als je erop klikt, heel gek. Overigens wel een trip down memory lane als ik door mijn bloglijst ga en zie hoeveel bloggers inmiddels gestopt zijn.
Nou nee het is gewoon een heel ander soort traditie.
Ik snap overigens niet waarom Cynthia per se geen pijnstillers wil nemen. Ik vind dat juist altijd een beetje stom overkomen. Alsof je niet in wetenschap gelooft.
(Ik snap dat je het niet voor ieder pijntje wilt nemen maar als je echt pijn hebt denk ik: daar is het toch voor.)
Hier ook geen problemen met Bloglovinā.
Ik neem ook bijna nooit pijnstillers heb liever de pijn dan dat ik de hele dag het idee heb dat ik moet overgeven of erger. Je weet natuurlijk ook niet wat er bij Cynthia achter zit.
Huh ik snap die meme niet haha
Klopt.
Je vroegere vrienden waren allemaal slangen! Gaat wel op voor de foto van die vier
Ja sorry ik vind dus eigenlijk dat je niet moet zeiken als je niet de gangbare middelen aangrijpt om beter te worden/van de pijn af te komen. In ieder geval wel als het om zulke ākwaaltjesā gaat. (Sorry ik zeg het even oneerbiedig want je kunt daar super erg last van hebben maar dan is het maar duidelijk dat ik het niet over terminale ziektes heb.)
*vind ik he. Misschien heeft Big Farma me wel gewoon te pakken met paracetamol en sneusspray.
Niet alle pijnstillers werken ontstekingsremmend. Alleen NSAIDās hebben een ontstekingsremmende werking, geloof ik. Ibuprofen bijvoorbeeld wel. Maar paracetamol niet. Dan moet je ook maar net weten welke je moet hebben.
Ze heeft nu een antibioticakuur en extra pijnstillers.
Ik heb geen flauw idee wat de tandarts tegen haar heeft gezegd en of ze gevraagd heeft welke pijnstillers ze moet hebben. Het was alleen bedoeld als een antwoord op wat je zei over de ontstekkingsremmende werking van pijnstillers. Ik weet alleen toevallig een beetje welke wel werken en welke niet
mevrouw die ik niet herken (Debbie??)
Ik heb je even gecorrigeerd!
Oke ik snap best dat Cynthia ervan baalt maar ze gaat maar door en gaat maar door op instagram over wat ze allemaal af moet zeggen en blabala OMG
Oooh jaaaa die zijn zo lekker
Totdat je er maagpijn van krijgt.
Ze moest er zelfs een diner voor afzeggen
Ik mag tijdelijk geen NSAIDās en eigenlijk zijn de gangbare pijnstillers allemaal NSAID (ibuprofen, aspirine, naproxen en hun huismerken natuurlijk) behalve paracetamol inderdaad. Dus zo moeilijk is het niet haha.
De kat van Mascha herkent het woord āballetjeā, dan weet Siem dat er een balletje aankomt.