Ben maar blij dat ze er geen zaterdag turtullio van heeft gemaakt!
Mijn kat weet ook wat ik bedoel als ik zeg āsnoepje?!ā Maar dat is niet omdat zij weet wat het woord snoepje betekent. Het gaat om de manier waarop je het zegt denk ik, en als je ās ochtends zegt ābrokjes?ā Weet je kat ook wel dat ie eten krijgt; want dat is als het goed is wie ochtend zo.
Maar komop, balletje?? āOh mijn baasje zegt balletje, ze gaat van mijn haar een balletje draaien en er mee gooien!ā
Ik vond het gewoon een heel raar stukje haha.
Ik heb nog hoop, het is nog geen zaterdag geweest.
Doet ze overigens nog 1 april videoās? Ik ben ongeveer afgehaakt ten tijde van het kaasmasker dus ben niet helemaal op de hoogte of dit nog in haar repertoire past.
Die mondspray vond ik ook maar vies in de wc. Mensen die met hun poephanden eraan zitten. Ligt waarschijnlijk meer aan mij dat ik dat smerig vind. Zet het dan bij de wasbak ofzo (zit die eigenlijk in het wc-hokje?)
Maar is het niet zo dat je huisdieren de klanken herkennen? Voor mijn hond betekenen oud, hout, stout, havermout en uit allemaal dat hij naar buiten mag. Net als koek, cookie, boek betekenen dat hij koekjes krijgt. Is er een dierenfluisteraar op het forum?
Huh maar āuitā klinkt toch niet hetzelfde als āoutā/āoudā? Of is dit een bepaald dialect dat ik niet ken?
Denk trouwens wel dat je gelijk hebt.
Noooo ik heb geen dialect
Mijn hond weet ons misschien te manipuleren, maar hij reageert echt als je dat soort verwante woorden zegt
Volgens mij de manier waarop want als ik op mijn manier āpootjeā zeg, komen ze er aan gelopen. Als ik het anders zeg, komen ze niet af.
(mijn katten geven een pootje voor ze een snoepje krijgen)
hahahah ja, ik typte het al en dacht al van āwtf is dat voor smerig woordā
Ja wat had je gedacht! Die kat heeft geneeskunde gestudeerd
Onze kat reageerde niet op worden, wel op de schaar. Vleessie!!!
Klanken/geluiden dat is toch wat een kat zich inprent?
Haha kan best dat hij āouā en āuiā niet uit elkaar kan houden, dat dat voor hem hetzelfde klinkt.
Die van mij is doder.
Oh ja dit deden mijn caviaās ook!
Ze heeft ook zelf toegegeven dat ze goed kan overdrijven.
Voor zover ik weet drinkt Mascha pas sinds een paar jaar alcohol en heel gematigd. Ik kan me voorstellen dat überhaupt een kater hebben al voor de ergste kater ooit kan zorgen! (En sowieso, zeurt niet iedereen met een kater altijd dat het de ergste kater ooit is???)
Lol @ de thumbnail
Dan denken mensen nog dat het de zeep is
Ik stel me nu voor dat je dan met een hele zware stem pootje gaat zeggen, terwijl ik je stem niet eens ken, maar het idee was geestigš¤£
Ga ik ook even testen als die luie henk van mij wakker wordt en dan zeg ik āetenā met een heel andere stem. Weet ook bijna zeker dat ie me dan niet eens aankijkt
Het viel me trouwens ook op dat Mascha vandaag in haar vlog āmijn vriendā ipv āmijn manā zei, ook al in geen tijden gehoord zeg! ze zei dat sinds ze getrouwd zijn naar mijn idee altijd zo nadrukkelijk waardoor dit me ineens opviel
Ik krijg het gevoel dat ze wilt laten zien hoe fantastisch ze is.