Beutyblogtopic XL #4

Dan had ‘het gesprek zelf’ wel beter weergeven mogen worden, want zoals @Stateofmind al zei ging het heel anders dan @DOLCExBANANA beschrijft…

6 likes

Ja daar ben ik het wel mee eens. Dacht dat je nog niet had bijgelezen omdat je zo sarcastisch reageerde.

1 like

Cynthia gaat weer een instagramcursus geven, met als titel ‘Just Doel It’ (à €78,99 per ticket).

How-About-No-Bear

60 likes

Yep! Leuke woordspeling he? Wat is het toch een creatieve malle meid :crazy_face:
Het gaat over het stellen van doelen, hihaho.

55 likes

Cynthia’s eigen doel is zoveel mogelijk geld binnenharken met cursusjes? :joy:

14 likes

Jaaaaa! En dat doelen stellen als doel op zich wordt gezien en niet als middel om iets te bereiken. Ja, ok, je hebt nu een perfect SMART-doel geformuleerd. En nu?

3 likes

Ik weet gelijk over welke youtuber je het hebt.
Denk dat dat ook een probleem is tegenwoordig hoor, je moet altijd productief en succesvol zijn. Als student voel je die druk ook dus snap dat het hele plannen enzo populair is.

1 like

Had Massa hier niet een prachtvlog over gemaakt ooit?

Ja, op het strand in curaçao geloof ik? En ook eens in hongkong. Wss nog wel vaker

Ik denk echt dat ik wel wat kan leren van Cynthia op het gebied van doelen stellen, maar man, ik wist niet dat zoiets onnozels als een belachelijke titel me tegen zou houden.

1 like

Gevonden!

Haha ja ik zie nu dat ik het verkeerd had begrepen. Dacht dat het ging over haar gepreek over doelen bereiken.

Waarschijnlijk net als dat marcha op dieet is; zogauw ze op vakantie is dan heeft ze geen dieet

3 likes

Gaan de Foefs nog een cartoon tattoo laten zetten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, wat?

• Avocado
  • Kat
  • Camera
  • Apple logo
  • Maan/zon/planeet
  • Tekenfilmfiguur
  • Elkaars naam
  • Bloem
  • Hartje/sterretje
  • Doodshoofd
  • Datum
  • Pizzaslice
  • Sneaker
  • Joint
  • Fitnessattribuut

0 stemmers

3 likes

Gedaan!
tmp_22715-images(15)678824209
En nu maar afwachten wat er gaat gebeuren… :smirk:

71 likes

Ik voorspel dat jij de boel gejinxt hebt nu, de volgende pizza kotsmisselijk wordt en nooit mee pizza wilt :smiling_imp:

Of werkt een visionboard niet zo?

In theorie niet, in de praktijk waarschijnlijk wel :cry:

Mooiste is: voor dat bedrag krijg je minder dan eerst. Tachtig euro voor vier livesessies en vier werkopdrachten over doelen stellen. Zag ik mezelf maar als waardevol genoeg om dat soort bedragen te vragen.

1 like

Heeft ze niet ooit gezegd dat ze meer vraagt als ze meer ervaring heeft? Dus dat je dan duurder wordt? Zo van, ik heb 1 cursus gegeven, dus de volgende is +15% want ik ben nu van een hoger niveau…

Ja dit zei ze over haar Structuurjunkie workshops.