Beutyblogtopic XL #4

oh, aha. tnx!

Zou de Huismuts niet ook met een boek komen? Of heb ik dat verkeerd onthouden.

Ooh dan heb ik niets gezegd.

Vergeet niet het account van kees

4 likes

Haha er staat wel op haar LinkedIn dat ze coach is!

1 like

Een eigen account voor haar hond? Mensenkinderen. :rofl:

1 like

Is niks geks mee toch? Love hondenaccounts!

9 likes

Dat is toch niet vreemd met implantaten?

36 likes

Ik ga het hem zeker zeggen maar vegetarisch eten is echt wel een discussiepunt hier. Tot nu toe vindt hij wel alles wat ik in deze vega week voor hem heb gemaakt lekker. :sunglasses:

3 likes

Ja wow ik dacht ook hé is dit Debbie??

Ik kwam deze foto laatst tegen. Jeetje. Ik vind nep borsten niet altijd er nep eruit zien. Maar dit zijn echt 2 opgeplakte grote ballonnen. Past ook totaal niet bij haar bouw. Het steekt helemaal uit aan de zijkanten.

12 likes

Kanonnen ? Ik zie ballonnen!

11 likes

Had ze ook wat aan dr buik laten doen? Niet omdat ie zo mooi strak is (ik ben jaloers) maar omdat ik nog nooit een navel als de hare heb gezien en ik vraag me af of dat door een tummy tuck of iets dergelijks komt.

1 like

Nou ik weet niet hoor maar zo’n model bikini duwt toch juist niet zoveel omhoog? Als ik een triangel bikini aan trek ben ik best wel plat

5 likes

Ze heeft wel wat aan haar buik laten doen maar ik weet niet meer precies wat. Ik geloof wat los vel of vetjes die ze niet weg kreeg weg laten halen. Maar dat litteken was geloof ik van na haar zwangerschap(pen). Of ja litteken? Haar navel bedoel ik dus.

Wowwww Debbie! Borsten zijn inderdaad wat te groot naar mijn persoonlijke smaak. Maar ze ziet er goed uit hoor.

2 likes

Dat van je navel is wel herkenbaar, heb ik zelf ook wel een beetje na mijn zwangerschap.

1 like

Ik las ergens dat ze zelf had gereageerd op iemand met dezelfde vraag en toen had ze gezegd dat het kwam van een operatie die ze heeft gehad als kind. Ze heeft ook een soort van 2 navels.

Dit klinkt echt heel nasty en akelig :fearful:

2 likes

Hier staat het wel wat ze er zelf over zegt.

2 likes