Ook @Flamoes daar ben ik het zeker mee eens hoor. Daarom ook dat ik hoop dat vliegen fors duurder wordt, maar tot die tijd denk ik dat je als consument best een seconde langer kan nadenken (en ik merk om me heen dat men dat ook steeds meer doet). Ik spreek me hier normaal ook niet zo over uit. Maar als iemand als Mascha zegt dat ze goed bezig is, is dat toch wel een trigger. Daarnaast vind ik “het is ook nooit goed” een erg jammere uitspraak: het is namelijk echt geen rocketscience.
Cynthia drinkt dus uit een heel breekbaar wijnglas van 35 euro.
Goh. Neemt ze eindelijk een beetje risico in het vak? Chapeau
Ik ken oprecht niemand die met het vliegtuig naar Parijs gaat, of Brussel, of alle Duitse grenssteden??
Overigens vind ik “te duur” en “te lang duurt” prima redenen hoor. Wie ben jij om te bepalen voor iemand of dat wel of niet redenen zijn? Dat je daarmee zegt dat klimaatvervuiling je niet boeit, bon. Dat komt er bovenop. Maar het zijn geen excuusjes hoor.
Ja normaal ben ik echt niet voor dingen duurder maaken als milieumaatregel maar vliegtickets duurder maken terwijl je andere opties goedkoper maakt vind ik wel een heel goed idee.
Je kunt gewoon niet wachten hiermee tot iedereen die nu niet cared zelf het licht gaat zien.
*maar ik vind dus wel dat je alternatieven moet bieden zodat reizen niet voor de elite wordt.
Ik vind ze allemaal vrij oke behalve die laatste??? Gekkige foto ofzo
Hahaha, de beestachtige! Awkward wink
Wow die ads zien eruit alsof ze van 10 jaar terug zijn uit de Tina ofzo
Nja laat ons zeggen dat over smaak en kleur niet te twisten valt
Sowieso . Kan ook gewoon mijn vinger er niet opleggen waarom die laatste foto er zo gek uit ziet? Lijkt net een pop ofzo…
Zag de ad laatst al voor bij de Etos op het raam, vind het ook echt geen mooie foto’s, make up ook niet trouwens.
Die blush en/of bronzer bij ‘beestachtig’
Ik vraag me af wie het target is van deze campagne. Oudere vrouwen die dit misschien wel pittig zouden vinden ofzo kennen Sereentje volgens mij niet en haar echte publiek zit volgens mij toch ook wel dat ze er geen zin in had die dag. Piepjonge meisjes (8 a 10) misschien?
De jaren 90 zijn terug wordt zo wel heel letterlijk opgepikt!
Ik had het veel leuker gevonden als ze bijvoorbeeld iemand hadden gekozen die echt een rockabilly look had en iemand die vaak bloemen in het haar draagt etc, zo’n kunstzinnige vrouw . Dan een blogger in gekunstelde stijlen.
Ik dacht oprecht dat die tweede van patty brard was. Een campagne met influencers en bners. Tot ik verder keek en nog twee keer dezelfde zag.
Gematigd schrijver dan maar?
Ik schrok de vorige keer ook in de winkel toen ik haar hoofd overal zag hangen. De looks kloppen gewoon niet zo
Nou ja die rcc zal ook wel in haar nek hebben zitten hijgen