Beutyblogtopic XL #4

Alles valt uit elkaar hoor :sunglasses:
Of Alvast even indekken dat er veel geconsumeerd gaat worden in Murrica

6 likes

Victoria Secret, there she comes :scream_cat:

2 likes

Ik kijk niet zo vaak meer vlogs, maar Murica vlogs vind ik soms wel leuk.
MAAR OMG hoe kun je fulltime vlogger zijn en nog steeds filmen alsof je bibbert? Dit zie je toch terug?! Werd oprecht duizelig van de beelden van 7.14

1 like

Lekker sober ook weer. Business class naar Las Vegas.

5 likes

Werd ook misselijk er van, autoziekte en vlogglossziekte, ugh.

2 likes

Waarom blijf ik het gevoel houden dat die sportfragmenten van Mascha niet “kloppen” qua houding etc?
Ben wel weer jaloers dat ze in Amerika zijn. Ooit ga ik ook uren shoppen :relieved:

Omdat ze vaak niet kloppen. Blijf het bizar vinden dat hier en personal trainer bij betrokken is.

3 likes

Taco Bell is dus alles met druiperige kaas.
Het zal misschien best lekker zijn, maar op video ziet het er niet zo uit.:nauseated_face:

1 like

Fastfood ziet er toch altijd lelijk uit? :sweat_smile:

Ik hou van vies fastfood eten maar Taco Bell vond ik echt zo’n tegenvaller.

2 likes

De crunchwrap supreme is het enige dat telt bij de Taco Bell <3

3 likes

Ik zou ook wel naar de VS willen gaan om al dat verschillende fastfood en de verschillende frisdranken te proberen. :flushed:

21 likes

Ik ook!

Ik kijk echt met verbazing en tóch blijf ik kijk. Soort ramptoerisme: ‘zo ben ik in ieder geval niet!’.

3 likes

Ze kan ook over haar beelden gewoon even een stabilizer gooien. Kost een beetje tijd om te processen, maar maakt het kijken zooooo veel fijner.

3 likes

Niemand:
Mas gillend: KAASSCHAAF OVER JE BLOTE OOGBAL, OVER JE OOGBAL OVER JE OOGBAL KAASCCHAAF

5_uur_rondlopen_in_Walmart_Vloggloss_1584

62 likes

Zonder context ziet dit er echt raar uit

3 likes

Alles gaat een beetje halfbakken ofzo. Bij die lunges doet ze er af en toe wel eentje best oké, maar die squats? Door de 90 graden heen, anders kun je net zo goed een paar keer gewoon ff goed op het toilet gaan zitten.

Neemt niet weg dat ik het echt wel goed vind dat ze beweegt op vakantie. Ik ben vooral boos op haar PT, want zo denken de minions dat de vorm helemaal oké is en dat je op deze manier een peachy flahffy butt krijgt.

7 likes

Waren kijkers, toch?

Jaaa dat dacht ik dus ook! Ze wilden geen ongemakkelijke vlucht dat hun vrienden in economy zitten en zij in busisness en daarom maar aparte vluchten hebben geboekt!

(Jouw stem klinkt zo lief)

2 likes

Ja ze hadden al eens eerder bij Mas afgesproken toen nog in de bunker. Dat van die tickets vond ik ook vaag, maar ik heb nog nooit gevlogen dus ik geloofde het wel.