Ik heb wel een vermoeden. Een aantal jaar geleden had ze een dagje van Make a wish (of een andere), waarbij ze met een meisje was dat kanker had. Zij heette Anne, ik heb haar een tijdje gevolgd op Instagram, omdat ik haar een heel knap meisje vond. Pin me er niet op vast, want ik volg haar nu al een tijd niet meer. Maar dat is het eerste dat in me op kwam.
Oja dat zou heel goed kunnen kloppen inderdaad.
Ik vind het echt belachelijk dat Wil en Tien een bak boek gaan uitbrengen. Er zijn mensen die daar echt serieuze opleidingen etc voor volgen. Vind dit echt âinfluencers gone too farâ.
Goodmorning, goodmorning
Het meest bijzondere vind ik eigenlijk dat ze zeggen een e-book uit te brengen omdat het een goed gevuld boek wordt.
Maar aan de andere kant zeggen ze dat het gaat bestaan uit 10 recepten voor taarten en cakes. Aangevuld met wat âbonusreceptenâ en hoe los je misbaksels op.
Dat noem ik niet echt goed gevuldâŠ
Edit: niet goed gelezen. Ze zeggen een gewoon boek niet goed te kunnen vullen
Snap je punt, maar ik ga echt niets aannemen van mensen die 2x op een zondag een taartje hebben gebakken (van een recept van een professioneel banket bakker, niet eens zelf bedacht). Wat gaan zij toevoegen?
Ze zeggen toch juist dat ze een e-book doen, omdat een papieren bakboek goed gevuld moet zijn? Zo interpreteerde ik het iig.
Oh ha Niet goed gelezen oeps!
In dat geval heb ik niks gezegd!
Ik neem het niet op voor de meeste mensen, maar dus voor mensen die er echt verstand van hebben en er tijd, moeite en geld in hebben gestoken om kennis te verwerven. De meeste mensen schrijven ook geen medisch boek gewoon omdat ze het leuk vinden, de meeste mensen schrijven ook geen boek over hoe je moet lesgeven gewoon omdat ze het leuk vinden. Ik vind dat Wil en Tien het bakkersvak hiermee niet serieus nemen & gewoon voor easy money gaan.
Dat wat Penny net zei.
Ik heb gestemd op die met mensen van het goede leven, maar wie begint zijn/haar vlog eigenlijk zo?
Sanny volgens mij
Oh haha dat verklaart het ik volg haar niet en dergelijke openingszinnen bevestigen weer waarom (nmsmvpe)
Haha ja ik vind het ook niks.
ik vind het maar stom. in die filmpjes van ze straalden ze alleen maar uit dat t ze niet zo interesseert, de ins en outs van het bakken.
echt lelijk dat alleen omdat je aandacht hebt verworven voor x, je het hele alfabet verkocht kunt krijgen.
Precies mijn punt.
Hadden Wil en Tien toch nog gelijk over de krabbenmand!!!
Beyoncé heeft weet ik niet hoe veel zanglessen gehad (onder andere).
Vrouwen mogen vrouw ook best âafkrakenâ als het gewoon echt flut is. Daar wordt niemand slechter van. Nu maak jij er meteen een âfeministischâ punt van. Hou toch op.
Dit is echt iets wat Martine zou zeggen vind ik