Maar af en toe op zondag een bakmix cake maken en er lindtballen opgooien valt volgens mij niet echt onder “heel veel kennis gaan opdoen om het boek te schrijven”
Ik ben het deels wel met @Koalabeertje eens eigenlijk. Niet het dat je ze moet steunen en Beyonce gedeelte, maar wel: als zij dit maken en mensen willen het kopen dan is er blijkbaar markt voor.
Zo veel ondernemers bakken broodjes die ze zelf voor geen goud zouden vreten (pun intended). Kijk bijv. naar de Nickelsonjassen. Ik heb de familie V nog nooit met zo’n jas zien lopen.
Als jij je geld verdient met pure, prachtige meesterwerken (kookboeken of wat anders) dan vind ik dat echt heel mooi, maar het gros van de mensen heeft nu eenmaal geen smaak dus als je dat je doelgroep kunt maken ben je moneywise slim bezig.
Nu ik het toch over money mindset heb;
Titia
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant: mensen zonder smaak moeten ook bediend worden.
Loef her
Ik ben echt haar grootste fan! Spangasss
Ik kan alleen maar denken aan de maaltijden van Wil die ik wel eens voorbij heb zien komen…
Ik lust geen appel, kan het ook met peer?
Zo krijg je dus situaties zoals die ene keer toen Gwyneth Paltrow zei dat je je vagina moet stomen.
Ik heb net geüpdatet, klik op de link laat een comment volg me op bloglovin (wordt dat nog gebruikt?)!!!
shit dit heb ik gemist
Waar niks mis mee is
Dus wel
Ja hahaha, horror.
Ok, niet je onderste gedeelte boven je muntthee hangen dus
Misschien is het helemaal geen bakboek, maar een soort ‘how to’ guide: Hoe kan je op je 25ste leven als een oude taart in Grunnnn?
"Hallo dames en heren, super leuk dat je weer kijkt naar een nieuwe vlog! Mijn naam is Enzo Knol en … "
Daar gaan m’n zaterdagavondplannen.
Ik volgde eerst een blogger die nu volgens mij geen video’s meer maakt en die begon altijd met hoooooi ben ik weer
Zei zij niet “hoooi internetvrienden, daar was ik weer” o.i.d?
Ik vond (vind?) de haialamaal van Diana ook altijd erg… irritant