Beutyblogtopic XL #5

Maar af en toe op zondag een bakmix cake maken en er lindtballen opgooien valt volgens mij niet echt onder “heel veel kennis gaan opdoen om het boek te schrijven”

20 likes

Ik ben het deels wel met @Koalabeertje eens eigenlijk. Niet het dat je ze moet steunen en Beyonce gedeelte, maar wel: als zij dit maken en mensen willen het kopen dan is er blijkbaar markt voor.

Zo veel ondernemers bakken broodjes die ze zelf voor geen goud zouden vreten (pun intended). Kijk bijv. naar de Nickelsonjassen. Ik heb de familie V nog nooit met zo’n jas zien lopen.

Als jij je geld verdient met pure, prachtige meesterwerken (kookboeken of wat anders) dan vind ik dat echt heel mooi, maar het gros van de mensen heeft nu eenmaal geen smaak dus als je dat je doelgroep kunt maken ben je moneywise slim bezig.

Nu ik het toch over money mindset heb;

21 likes

Titia :heart:

6 likes

Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant: mensen zonder smaak moeten ook bediend worden.

8 likes

Loef her

2 likes

Ik ben echt haar grootste fan! Spangasss

1 like

Ik kan alleen maar denken aan de maaltijden van Wil die ik wel eens voorbij heb zien komen…:thinking:

27 likes

Ik lust geen appel, kan het ook met peer?

17 likes

Zo krijg je dus situaties zoals die ene keer toen Gwyneth Paltrow zei dat je je vagina moet stomen.

9 likes

Ik heb net geüpdatet, klik op de link laat een comment volg me op bloglovin (wordt dat nog gebruikt?)!!!

3 likes

shit dit heb ik gemist

Waar niks mis mee is :neutral_face:
Dus wel

Ja hahaha, horror.

1 like

Ok, niet je onderste gedeelte boven je muntthee hangen dus :confounded:

11 likes

Misschien is het helemaal geen bakboek, maar een soort ‘how to’ guide: Hoe kan je op je 25ste leven als een oude taart in Grunnnn?

11 likes

"Hallo dames en heren, super leuk dat je weer kijkt naar een nieuwe vlog! Mijn naam is Enzo Knol en … "

:smirk:

10 likes

Daar gaan m’n zaterdagavondplannen.

1 like

Ik volgde eerst een blogger die nu volgens mij geen video’s meer maakt en die begon altijd met hoooooi ben ik weer :joy:

1 like

Zei zij niet “hoooi internetvrienden, daar was ik weer” o.i.d?

2 likes

Ik vond (vind?) de haialamaal van Diana ook altijd erg… irritant :sweat_smile:

15 likes