Beutyblogtopic XL #5

Ik vind Emmy echt een fijn persoon, maar haar artikel vandaag stoort me echt, zo’n rommeltje. Het is goed bedoeld, maar mist -volgens mij- zijn doel compleet. Een gigantische brok tekst die van de hak op de tak vliegt, met de gebruikelijke grammatica- en spellingsfouten. Ik kom er echt niet goed door.

3 likes

Wie volgt ook Michelle Agerbeek? Ik voel me zó geïntimeerd door haar vrouwelijkheid en schoonheid. Echt bizar wat dat met mij persoonlijk doet… ze is volgens mij wel súperlief.

Kijk dan:

1 like

Ik heb hetzelfde, denk eigenlijk alleen maar boooring :woman_shrugging: Maar puur gebaseerd op die (imo saaie) foto’s.

22 likes

Ik vind haar niet lelijk, maar wel echt 13 in een dozijn als je naar Instagram kijkt. Perfecte wenkbrauwen, perfecte lippen, perfecte make-up, perfecte huid, slank, kont naar achter, borsten naar voren, kijk mij eens.

23 likes

Ik heb alweer zo veel medelijden met de katten van Mascha. Vooral met Manis (?), Mascha is thuis van vakantie en komt al stormend en gillend op Manis af. En Manis springt snel weg. Volgens mij gaat ze nooit begrijpen hoe ze haar katten het best kan benaderen

12 likes

Mij ook niet. Vind het echt de volgende doorsnee kardashian kloon met een wat ambitieuze fake tan en aangepast gezicht

25 likes

Ja, dat denk ik ook hoor. Ik ben ook zo’n type die vol liefde en enthousiasme mijn katten begroet als ik thuis kom, maar die van mij kunnen dat hebben. Die reageren met enthousiasme terug. Of ze kijken mij aan alsof ik hartstikke gestoord ben en accepteren het momentje voor wat het is, maar niet dat ze weg vliegen ofzo.Als mijn katten mijn manier van begroeten niet hadden gewaardeerd, zou ik ze nooit op deze manier begroeten. Dat bezorgt ze alleen maar stress en dat vind ik zielig. Zo raar dat Mascha dat niet door heeft…

4 likes

Als ik zo hysterisch binnen kom als Mascha, dan werpt mijn kat zichzelf van het balkon.

27 likes

Bonnie vind ik zo’n mooi mens! En haar ouders lijken me ook fantastisch lieve mensen. :heart:

6 likes

Wat fijn dat je van plan bent om de actiefste leden op FF te voorzien van eigengemaakte Burrata.

10 likes

Jeetje, dit ziet er echt niet uit. Wat zijn dit voor “skills” zeg…

6 likes

Wat voor skills verwacht je dan op zo’n plank? Een driedubbele salto met een schroef gevolgd door een flikflak?? Echt een schande dat ze dat niet kan ja.

62 likes

when “net niet” becomes “absoluut hé le maal niet”

2 likes

Misschien wilt ze haar oksels laten kleuren door de zon?

2 likes

Hahah, het lijkt zo wel een rastertje inderdaad

Ooooh
afbeelding

58 likes

Alsof ze achter een hek staat

je bedoelt zeker fan.

3 likes

Koffie uit mijn neus :joy:. Good old egf times

2 likes

Dit lijkt eerder zo’n lelijke edit door een minion