Ik vind dat ook echt niet ok maar ik wilde even zeggen dat ik affilatielinks wel de fijnste vorm van spon vind. Een miljoen keer beter dan: ‘Iedereen die mij langer volgt weet dat ik al jaren fan ben van dit product.’
Ik volg Lotte niet dus misschien is wat ik zeg niet relevant voor haar, maar ik vind het wel veel fijner om te zien dat bloggers/vloggers etc. die fan zijn van de werking van een product dat product blijven gebruiken (en idealiter ook opmaken!!!), in plaats van het weg te gooien en het met iets nieuws vervangen zodra er een nieuwe trend is of ze een ander idee w.b. het product/merk hebben.
Ik zou het wel stom vinden als ze niet-dierproefvrije producten blijft kopen, natuurlijk.
Zeker waar en Lotte is daar ook open over.
Klopt, maar ik vind het gek dat je dus het wel zo laat zien aan je volgers en probeert te verkopen. Hoe geloofwaardig zijn je normen en waarden dan?
ja is inderdaad slecht. haar vriend heeft een web design bureau dus ik ga er van uit dat ze een goede basis heeft, maar misschien niet weet over duplicate content. veel slimmer was geweest om gewoon de datum van het oude artikel te updaten. ook minder werk 
Ik vind Emmy echt een fijn persoon, maar haar artikel vandaag stoort me echt, zo’n rommeltje. Het is goed bedoeld, maar mist -volgens mij- zijn doel compleet. Een gigantische brok tekst die van de hak op de tak vliegt, met de gebruikelijke grammatica- en spellingsfouten. Ik kom er echt niet goed door.
Wie volgt ook Michelle Agerbeek? Ik voel me zó geïntimeerd door haar vrouwelijkheid en schoonheid. Echt bizar wat dat met mij persoonlijk doet… ze is volgens mij wel súperlief.
Kijk dan:
Ik heb hetzelfde, denk eigenlijk alleen maar boooring
Maar puur gebaseerd op die (imo saaie) foto’s.
Ik vind haar niet lelijk, maar wel echt 13 in een dozijn als je naar Instagram kijkt. Perfecte wenkbrauwen, perfecte lippen, perfecte make-up, perfecte huid, slank, kont naar achter, borsten naar voren, kijk mij eens.
Ik heb alweer zo veel medelijden met de katten van Mascha. Vooral met Manis (?), Mascha is thuis van vakantie en komt al stormend en gillend op Manis af. En Manis springt snel weg. Volgens mij gaat ze nooit begrijpen hoe ze haar katten het best kan benaderen
Mij ook niet. Vind het echt de volgende doorsnee kardashian kloon met een wat ambitieuze fake tan en aangepast gezicht
Ja, dat denk ik ook hoor. Ik ben ook zo’n type die vol liefde en enthousiasme mijn katten begroet als ik thuis kom, maar die van mij kunnen dat hebben. Die reageren met enthousiasme terug. Of ze kijken mij aan alsof ik hartstikke gestoord ben en accepteren het momentje voor wat het is, maar niet dat ze weg vliegen ofzo.Als mijn katten mijn manier van begroeten niet hadden gewaardeerd, zou ik ze nooit op deze manier begroeten. Dat bezorgt ze alleen maar stress en dat vind ik zielig. Zo raar dat Mascha dat niet door heeft…
Als ik zo hysterisch binnen kom als Mascha, dan werpt mijn kat zichzelf van het balkon.
Bonnie vind ik zo’n mooi mens! En haar ouders lijken me ook fantastisch lieve mensen. 
Wat fijn dat je van plan bent om de actiefste leden op FF te voorzien van eigengemaakte Burrata.
Wat voor skills verwacht je dan op zo’n plank? Een driedubbele salto met een schroef gevolgd door een flikflak?? Echt een schande dat ze dat niet kan ja.
when “net niet” becomes “absoluut hé le maal niet”
Misschien wilt ze haar oksels laten kleuren door de zon?
Hahah, het lijkt zo wel een rastertje inderdaad