Beutyblogtopic XL #5

Wat voor skills verwacht je dan op zo’n plank? Een driedubbele salto met een schroef gevolgd door een flikflak?? Echt een schande dat ze dat niet kan ja.

62 likes

when “net niet” becomes “absoluut hé le maal niet”

2 likes

Misschien wilt ze haar oksels laten kleuren door de zon?

2 likes

Hahah, het lijkt zo wel een rastertje inderdaad

Ooooh
afbeelding

58 likes

Alsof ze achter een hek staat

je bedoelt zeker fan.

3 likes

Koffie uit mijn neus :joy:. Good old egf times

2 likes

Dit lijkt eerder zo’n lelijke edit door een minion

Ja, ik bedoelde inderdaad: jezus, dat ze niet eens een driedubbele flikflak kan op dat bord!

Grapje, bedoelde de bewerking van de foto haha.

14 likes

Ik snap het ook niet, het is ook zo’n gedoe steeds en het resultaat vind ik nou ook niet je van het.

2 likes

Ik denk dat Sint Mas had moeten leren om NEE te zeggen tegen deze glinster filter.

2 likes

Maar wat heeft ze nou vast?:grimacing:

Ahh nu zie ik het, ook met dank aan de extra duiding door @Lula. Duurde even :crazy_face:

2 likes

Het ligt ook aan de nonchalante wijze waarop ze de bruiningscreme aanbrengt. Ze ging naar een premiere en trok lukraak haar jurk bij haar decolleté wat opzij om daar woest deppend creme aan te brengen. Dat kan ook geen egaal resultaat geven.

5 likes

Waar zie je dat?:face_with_monocle:

PS: ik kan m’n lichte huid ook niet accepteren maar ben wel veel secuurder met zelfbruiner. Mascha is altijd met alles zo gehaast en rommelig.

Met een kano ga je sneller en als je op een plank wil staan leer dan gewoon windsurfen.
Suppen is volgens mij voor mensen die niet kunnen kiezen tussen kanoën/surfen. Het lijkt me zo saai!

Het is maar net wat je wil. Ik vind suppen heel relaxed. Lekker een beetje om je heen kijken en wegdromen en ondertussen aan je balans werken.
Die snelheid hoeft van mij helemaal niet, dan huur ik wel een speedboot :woman_shrugging:t3:

Windsurfen heb ik wel gedaan maar daar vond ik dus echt geen hol aan. Veel te veel gedoe, te zwaar en spierpijn zijn allemaal dikke ‘nopes’ voor mij.

12 likes

Ik ga binnenkort yoga op zo’n plank doen. Ik voorspel dat ik de hele tijd in het water lig :sweat_smile:

7 likes

Volgens mij is leonie van gewoonwateenstudentjesavondseet daar ook fan van, lijkt me ook leuk!