Zo te zien had Mascha nog de brushes op haar computer staan die ze gebruikte voor Sparklysticker.
Haha same ik ben niet eens sĆŗpersecuur en heb geen last van vlekken, dus hoe hysterisch moet Maa het erop smeren?
Jezus man die benen
Vind de outfit btw heel leuk staan
Haha dat zie ik er niet zo in! Lijkt me juist lekker zitten (behalve de schoenen, team sneakers)
Ik wil die schoenen!
Inderdaad. Terwijl ze mega veel tijd heeft?!111!1
Heel veel tijd? Ze werkt meerdere voltijd banen hoor!
Ik heb het idee dat het een beetje pesterig is tegenover homoās, maar dan op een zogenaamd grappige manier. Zo wordt er ook weleens āmeidenā gezegd. Tegelijkertijd vind ik het ook gewoon stom dat termen voor het vrouwelijke geslacht dus als een soort belediging worden gebruikt.
Misschien was het gewoon een inside joke tussen hen? Alsof het alleen om hun seksualiteit kan gaan.
Mmm kan, dat weten we inderdaad niet zeker. Ik zie/hoor het (helaas) wel vaker dat zulke opmerkingen over iemands seksualiteit gemaakt worden, vandaar dat ik het meteen zo opvat. Heb namelijk het idee dat wanneer het om Gregor of een andere hetero man zou gaan, dit grapje niet gemaakt zou zijn.
Maar is het beledigend bedoelt? Vind de jongen het beledigend? Ik vind het wel een invulling en heftige conclusie van je dat de term vrouw als beledigend bedoeld wordt.
Ik denk dat het lastig is bij zulke uitspraken en āgrapjesā dat je het vaker hoort en dat mensen dan misschien wel kunnen denken dat dat normaal is, terwijl iemand het dan misschien wel vervelend vindt. Goede reminder om bepaalde grapjes wel zo nu en dan te peilen in je omgeving of het eigenlijk niet kwetsend is
Het is vast niet beledigend bedoeld, het valt volgens mij wel in de categorie āonschuldige grapjesā. Het is inderdaad iets wat mensen normaal gaan vinden als ze het veel horen, maar termen als meisje, mietje en dames worden naar mijn idee wel vaak als een soort grappige belediging gebruikt: ādag damesā, āje gooit als een mietjeā etcā¦
Hmm ja goeie, ik bedacht zelf dat hij niet kon typen en eigenlijk ākijk nou wat een mooie, damesā bedoelde.
Ik noem ook iedereen meit
Daās niet echt normaal nee.
Edit; maar misschien idd een inside joke of niet zo bedoeld/ over nagedacht
Ik kan niet geloven dat Lotte dus 29 jaar is.
Mijn leidinggevende noemt mij wel een āmeisjeā en wat daarna of daarvoor wordt gezegd is altijd commentaar of een gekke vraag. Heb al meerdere keren tegen hem gezegd dat ik niet met āmeisjeā wil worden aangesproken. Hij zegt ook -tje achter mijn naam. Heel irritant.
Echt he. Ben zelf 29 en voel me echt nog niet volwassen, en als ik haar dan zie denk in oh, dan valt het bij mij nog wel mee
Als ik haar niet zou kennen, op straat zou zien lopen en horen praten, dan zou ik haar echt max. 20 jaar geven.