Het wordt weer even sober leven voor Mas om haar nieuwe telefoon te kunnen betalen… wat sneu voor haar.
Haha het geeft me ook altijd zo’n raar ongemakkelijk gevoel haha
Mascha heeft een meeting bij Josh en daarna zegt Max dat er spannende dingen aan komen. Plzzzzzz geen nieuwe beautygloss jurk.
Matching tas en schoenen!
Edit: En riem!
Willemijn zegt dat er binnenkort een review over een stylingstool aankomt waarmee zelfs zij “krullen” in haar haar kan föhnen. Ik ben benieuwd of het die Dyson airwrap is van 500 euro?
Daar had ze al eens een voorproefje van gekregen van Sue (waar ze blijkbaar nogal van onder de indruk was )
Ik vind haar haar een stuk korter trouwens echt zoveel mooier! Het staat haar heel goed.
Haar gezichtsuitdrukkingen zijn precies gelijk aan een acteur in een stomme film die zonder woorden moet overbrengen wat er gebeurt.
Ja en laatst plaatste ze volgens mij een story met een Dyson doos.
Stuk😂
Nu je het zegt ja.
Ach zooo. Dan heb ik te kort in het verzekeringswereldje gewerkt want zo was het me niet geleerd maar dit klinkt logisch!
Hoe Mas die campagne aan het filmen is voor smilebright, ligt het nou aan mij of is het echt mega onprofessioneel en “ik doe maar wat”? Ook de uitspraak “Ik maak het altijd meteen in instagram want dat is wat realistischer” ???
Ik zag dat de vlog van Mascha vandaag maar liefst 19 minuten duurde, dus ik dacht die heeft vast wat leuks gedaan. Is het letterlijk een hele spon video waarin ze laat zien hoe ze Instagram stories maakt over dat tandenbleekding, het selderijsapje, bezoekje aan de sportschool en 3 seconden haar bord eten in beeld.
Ik zit me echt te bedenken wat het direct maken in instagram in godsnaam ervoor zorgt dat het een realistischere uitkomst heeft??
Ik vermoed dat het gewoon een makkelijke manier is om het goed te praten dat ze te lui is om de story’s wat professioneler te maken en te bewerken.
Dat lijkt me ook heel raar, normaal moeten dat soort posts lang van tevoren ingeleverd worden bij de opdrachtgever zodat zij kunnen controleren of het wel helemaal klopt en of er niets aangepast moet worden. Die zijn normaal echt niet spontaan (pun not intended )
Zitten jullie allemaal al aan het selderijsap?
heb het jaren geleden geprobeerd, maar icm PDS is het geen pretje haha. Deed niets voor mijn huid maar wel 1 grote wandelende gasbel
Ik vind dat ze echt gare spons heeft nu bij Max zit.
Kan dat niet komen omdat max nog relatief nieuw is hierin en hij alleen zn vriendin en mascha als “klant” heeft? Dat veel bedrijven liever via grotere kantoren werken en dat hij daardoor alleen de slechtere aanbiedingen krijgt?
Wie is die max eigenlijk?
Ik kijk de vlogs pas weer sinds maandag en toen had ze zijn iphone in het water laten vallen met het suppen?