Beutyblogtopic XL #5

heb het jaren geleden geprobeerd, maar icm PDS is het geen pretje haha. Deed niets voor mijn huid maar wel 1 grote wandelende gasbel :relieved:

Ik vind dat ze echt gare spons heeft nu bij Max zit.

4 likes

Kan dat niet komen omdat max nog relatief nieuw is hierin en hij alleen zn vriendin en mascha als “klant” heeft? Dat veel bedrijven liever via grotere kantoren werken en dat hij daardoor alleen de slechtere aanbiedingen krijgt?

2 likes

Wie is die max eigenlijk?

Ik kijk de vlogs pas weer sinds maandag en toen had ze zijn iphone in het water laten vallen met het suppen?

1 like

Max is de man van Marije, van ‘wat gebeurt er als’
Bij wie zat mas eerst eigenlijk?

Social1nfluers van Daan Sip geloof ik?

Social, toch? Geen idee hoe dat voluit heet.

Edit: zie hierboven

Volgens mij zit Jessie ook bij hem. Vond het zelf best random. Ineens was hij manager van al zijn YouTube vrienden.

2 likes

Had ze beter bij social kunnen blijven. Vind dit 10x niks. Maar volgens mij boeit het haar ook allemaal geen ene reet meer

2 likes

Komt meer over als ze als een soort vriendengroep zoveel mogelijk proberen te graaien ipv dat het allemaal zakelijk bedoeld is. Heel benieuwd hoe de grotere mediaplatformen hun boek ook gaan vinden.

3 likes

Max vraagt waarschijnlijk veel minder commissie

@Ladybug oh wist niet dat Jessie er tegenwoordig ook bij zat. Wel vreemd inderdaad die vriendengroep

Denk dat ze voornamelijk bedoelde dat de verhouding op Instagram anders is. Instastory’s zijn geloof ik verhouding 9x16 en gewone video’s hebben een andere verhouding. Heb zelf ook vaak gehad dat als ik een foto of video op Insta zet dat er dan net iets buiten beeld valt en hij wordt gecropped.

Oooh kijk!! Dat wist ik niet, maar dat is dan ten minste 1 argument waarom dat makkelijker/handiger is om het direct in insta te maken. Maar dan nog, realistischer, hoe dan?

Wat wil ze nou eigenlijk zeggen

6 likes

Ik vind de tram zoooo luxe, wat een uitvinding. Daar kan ik in zeeland alleen maar van dromen.

121 likes

Ik vind het echt heel heftig als je zo denkt over het zitten in een tram of het gaan met het ov.

En laten we niet vergeten dat dit ‘ik ga altijd met de auto zelfs in het centrum van Amsterdam’ komt van de vrouw die om het klimaat te redden naar spitsbergen is geweest. Still cant get over it

87 likes

Eerst was het excuus toch dat ze niet lastig gevallen wilde worden door fans?

3 likes

Misschien heeft ze nu gewoon geen fans meer :woman_shrugging:t4:

18 likes

De fans zijn nu allemaal 18+ en rijden auto.

16 likes

Allemaal een Opel auto natuurlijk.

2 likes