Beutyblogtopic XL #5

Ik heb verder niet zoveel te zeggen over of Mascha een trauma heeft etc. Geloof best dat ze het niet altijd makkelijk heeft gehad vroeger.

Wat ik gewoon niet zo goed snap is dat ze het elke x benoemt omdat het voor mij overkomt als het goedpraten of het verantwoorden voor het feit dat ze nu gewoon genoeg geld heeft om haar leven te leiden zoals ze dat doet. Dat is in mijn ogen nergens voor nodig en werkt denk ik ook averechts. Oke ik zou niet zoveel spullen kopen als dat zij doet, maar prima toch als zij er gelukkig van wordt. Door bv elke x te zeggen ik koop dit want het oude “valt uit elkaar” terwijl dat niet zo is, roept ze denk ik juist irritatie bij mensen op. Als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een Monica of een aantal buitenlandse yt, die laten gewoon zien wat ze gekocht hebben, omdat ze het mooi vinden, punt. Door zelf niet zo de focus er op te leggen doen je volgers dat ook minder denk ik.

5 likes

Echt groot verschil wel. #not
(Links is before, rechts after)

3 likes

@anon25085977 lees je mee?

1 like

Het resultaat Naar 6 dagen. En dan te bedenken dat dit goedgekeurd moet zijn door de opdrachtgever. Hou op hoor, wat slecht

24 likes

Kwam net hier om dat te posten. Haha.

Is wel meer realistisch zo meteen op insta, daar horen ook spelfouten bij. That’s life :sweat_smile:

4 likes

is dit een spon voor Stimorol? Sportlife?

Hahaha nee tandenbleek setje. Maar op die screenshot lijkt het net of er kauwgom op haar tanden is geplakt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja, ik ben echt helemaal om, ik ga dit kopen.

NOT

2 likes

Er is wel een kortingscode!!! :grin:

• ik vertrouw dit soort thuisbleek setjes dus echt nooit.
2 likes

maar dit is toch geen reclame? Het ziet er niet uit. En ik geloof er verder ook geen zak van, ze zit ons gewoon te bepiepelen die meid.

Ja dit was vorige week een spon stukje in haar insta stories. De making of hiervan zit in de vlog van gisteren of vandaag.

Dit is het eindresultaat na een paar dagen.

Zouden mensen hier ook hun :star: mee bleken?

6 likes

Mensen bleken alles tegenwoordig, hun tanden, huid, muren, meubels, culturele gebruiken

6 likes

Die voor/na foto’s zijn ook zo lekker hetzelfde qua belichting. Not.

7 likes

Zo’n vermoeden dat het ook een #spon is! Kan het niet duidelijk vinden, maar toen was die wetgeving er ook nog niet. Ik weet even meer hoe het heet. Iets met invisable dacht ik. Ze heeft er twee videos over gemaakt.
Maar mooi is het zeker!

1 like

Invisalign!

Hier zit dan ook het veenlijkenfilter overheen

4 likes

Deze foto blijft zo vreemd, ik kan alleen nog altijd niet zeggen wat er juist mis is :joy:

4 likes

Hmm ik denk met zo’n app je gezicht smaller maken? Je kin smaller maken zeg maar. Ik gebruik die app ook wel eens voor m’n werk en als je dan iets te ver gaat met de gezicht smaller maken ding krijg je zo’n onnatuurlijk verhouding van hoofd/mond/kin?

Maar dat is maar een gok?

Lijkt net of ze van die “fake veneers” van wish.com in haar mond gepropt heeft.

6 likes