Beutyblogtopic XL #5

Het valt mij op dat meerder Youtubers/bloggers die content maken over hun leven, hetzelfde probleem hebben.

2 likes

Ja dat ze dan stoppen met hun baan om fulltime youtube/bloggen te gaan doen en vervolgens niks meer ‘doen’ in hun leven wat ze kunnen laten zien

12 likes

Mascha in de vlog van vandaag: “ik heb pijn aan m’n kleine vinger”

Een pink.

34 likes

Mascha heeft jaren in Amerika gewoond hoor en daar heet dat little finger dus kan ze niks aan doen hoor.

103 likes

Hahahahahha.

So simple, yet funny :joy:

3 likes

Hij kijkt oook gewoon een beetje teleurgesteld.

2 likes

Hahahah moest echt luidop lachen

2 likes

Geef tips!!! Hahah scriptiestress hierzo

Goed dat Serena er eerlijk over is. Maar het is toch al wel maanden duidelijk dat ze er weinig zin meer in heeft?

28 likes

Ja het heeft ook geen zin meer om te proberen om het te verbergen :joy:

11 likes

Ik vind dat ook leuk, maar ik snap wel dat het eigenlijk bijna niet kan. Ik denk dat het bij de meeste banen echt niet gewaardeerd zou worden als je vlogt op werk.

Het klinkt alsof ze gewoon een nieuwe uitdaging nodig heeft en dat ook eindelijk voor haar zelf erkent. Niet zo vreemd als je al zolang hetzelfde werk doet.

Misschien zou ze opknappen van een parttime ‘gewone baan’

3 likes

Soms vraag ik me wel af op welk punt dit gaat teruglopen, dus dat die figuren geen gratis spul/klusjes/sponreisjes meer krijgen. Als je zelden iets post en je volgers daar ook ontevreden over zijn, in de comments etc, dan zou ik als merk toch even achter m’n oren gaan krabben. En dan die mediabureaus, die zullen toch op een bepaald moment ook klaar zijn met begripvol doen omdat je “net” een kind hebt?

8 likes

Misschien is dat bij Jill nu wel een beetje gaande. Ik heb daar met mijn bedrijf ook eens een (halve) samenwerking mee gehad maar dat liep ook op niets uit door slechte communicatie en weinig motivatie vanuit haar.

4 likes

Ze zei vooral dat het met belasting te maken had toch. Zelf geld opzij houden voor je belastingen en dit achteraf betalen is ook echt super moeilijk. Ik ken best veel ondernemers en niemand van hen doet dat zonder hulp.

Weet iemand wat de baan is van de man van Debbie? Hij ziet er in mijn ogen echt uit als zo’n stoere portier haha, waarbij je als date stiekem toch wel beetje zweet tussen je billen vandaan mag vegen als je zijn dochter mee op date wil nemen :sweat_smile:

1 like

Is hij niet autoverkoper? Met een eigen garage?

@DoornRoosje Ja Dema auto’s of zo iets.

1 like

Ik zou gaan
(Biecht?)

4 likes