In Josh d’r vlog maakt zijzelf hier ook een grap over en vertelt ze dat ze nog even gaat omkleden voordat ze gezellig verder gaan kletsen / tv kijken. Josh had gewoon nog haar day-time outfit aan. (ik heb Mas d’r vlog niet gezien dus ik weet niet of we Josh haar chill-outfit te zien krijgen?)
Weet ik niet meer, hij zal vast beige geweest zijn
Die bovenste misschien niet meest charmante shot maar ik vind die dunnere pony/lok zo goed staan bij Josh!
Ik herken haar ook niet? Alleen bij die onderste foto een klein beetje. Maar huh ze ziet er zo anders uit?
Hier zit het verschil
Het is een eerste versie, toch? De uitgeverij zal het ook wel een keer nalezen gok ik.
Ik vind favorieten artikelen meestal wel leuk, maar die van Cynthia zijn zo nietszeggend
Elke maand hetzelfde liedje: haar favoriete boek - heb je al gelezen in haar boekenoverzicht en meestal ook in haar diary, haar favoriete maaltijd - al gelezen in haar vakantieverslag, het aparte artikel over het uit eten gaan én in haar diary, haar favoriete serie - al voorbij gekomen in haar opsomming van series die ze gekeken heeft of ja, haar diary. En dan natuurlijk elke maand haar favoriete dag waarin meestal al het bovenstaande samenkomt, maar ik ben vergeten waar ik dat nou ook alweer eerder gelezen had
Het valt mij op dat meerder Youtubers/bloggers die content maken over hun leven, hetzelfde probleem hebben.
Ja dat ze dan stoppen met hun baan om fulltime youtube/bloggen te gaan doen en vervolgens niks meer ‘doen’ in hun leven wat ze kunnen laten zien
Mascha in de vlog van vandaag: “ik heb pijn aan m’n kleine vinger”
Een pink.
Mascha heeft jaren in Amerika gewoond hoor en daar heet dat little finger dus kan ze niks aan doen hoor.
Hahahahahha.
So simple, yet funny
Hij kijkt oook gewoon een beetje teleurgesteld.
Hahahah moest echt luidop lachen
Geef tips!!! Hahah scriptiestress hierzo
Goed dat Serena er eerlijk over is. Maar het is toch al wel maanden duidelijk dat ze er weinig zin meer in heeft?
Ja het heeft ook geen zin meer om te proberen om het te verbergen
Ik vind dat ook leuk, maar ik snap wel dat het eigenlijk bijna niet kan. Ik denk dat het bij de meeste banen echt niet gewaardeerd zou worden als je vlogt op werk.
Het klinkt alsof ze gewoon een nieuwe uitdaging nodig heeft en dat ook eindelijk voor haar zelf erkent. Niet zo vreemd als je al zolang hetzelfde werk doet.