Beutyblogtopic XL #5

Ja, maar ik vind het ook wel tof dat Mascha zich daar niks van aantrekt. Comfort over style!

53 likes

Haha sorry. Had de post verwijderd omdat er schillen stond ipv chillen :rolleyes:
Maar ik zou ook echt zo gaan als Mascha hoor. Vond het een grappig contrast

2 likes

Ooh dat geloof ik ook wel hoor! Idd gewoon kleden zoals je wilt :blush:

2 likes

wat een schatje is die baby ook zeg! en leuk hoe mascha met haar is, super aandoenlijk

3 likes

Als ik het goed begrijp uit de screenshots en posts hier ging Mascha bij Josh chillen, toch? Dan zou ik gekleed zijn als Josh, of iig gekleder dan Mascha, want ik weiger om in joggingbroek de straat op te gaan. Als een vriendin bij mij komt chillen zou ik wel gewoon rustig in chill-/pyamabroek hangen, dat maakt me dan weer niet uit.

18 likes

Hoe kan je in hemelsnaam chillen met een blouse en blazer aan? Maarja ik ga ook wel eens in mn pyama naar de hema dus ik snap mascha wel :joy:

7 likes

Team tussenin? Beetje chill, beetje verzorgd.

20 likes

Team Massa. 100%

1 like

Zelfs op dagen dat ik er mijn best voor doe zie ik er niet zo stylish uit als Josh. Zou het willen.

9 likes

In Josh d’r vlog maakt zijzelf hier ook een grap over en vertelt ze dat ze nog even gaat omkleden voordat ze gezellig verder gaan kletsen / tv kijken. Josh had gewoon nog haar day-time outfit aan. (ik heb Mas d’r vlog niet gezien dus ik weet niet of we Josh haar chill-outfit te zien krijgen?)

1 like

Weet ik niet meer, hij zal vast beige geweest zijn

3 likes

Ja inderdaad, even opgezocht :stuck_out_tongue_closed_eyes:

20 likes

Die bovenste misschien niet meest charmante shot maar ik vind die dunnere pony/lok zo goed staan bij Josh!

18 likes

Is dat Josh??? Ik herken haar niet???

3 likes

Ik herken haar ook niet? Alleen bij die onderste foto een klein beetje. Maar huh ze ziet er zo anders uit?

Massa zegt dat ze per dag ongeveer 2000-2500 woorden per dag schrijft aan haar boek.
Dat vind ik erg veel, zeker aangezien ze het zoals in de vlog van vandaag waarschijnlijk per dag 2-3 uur aan zit. Ik doe zelf een schrijvende studie en 1000 per dag is echt een max, en dan zit ik er wel een uur of 5-6 aan. En andere studiegenoten hebben dit ook. Alleen nadenken over hoe je elke zin gaat verwoorden kost al veel tijd. Je tikt dan echt zonder diep na te denken lijkt me als je zo snel gaat.
Ben benieuwd naar de kwaliteit van het boek dan.

9 likes

Hier zit het verschil

82 likes

Het zal dan ook geen literair hoogstandje worden he

#queennetniet

7 likes

Het is een eerste versie, toch? De uitgeverij zal het ook wel een keer nalezen gok ik.

1 like

Ik vind favorieten artikelen meestal wel leuk, maar die van Cynthia zijn zo nietszeggend :neutral_face:
Elke maand hetzelfde liedje: haar favoriete boek - heb je al gelezen in haar boekenoverzicht en meestal ook in haar diary, haar favoriete maaltijd - al gelezen in haar vakantieverslag, het aparte artikel over het uit eten gaan én in haar diary, haar favoriete serie - al voorbij gekomen in haar opsomming van series die ze gekeken heeft of ja, haar diary. En dan natuurlijk elke maand haar favoriete dag waarin meestal al het bovenstaande samenkomt, maar ik ben vergeten waar ik dat nou ook alweer eerder gelezen had :thinking:

12 likes