Beutyblogtopic XL #5

Ik denk omdat ze hier vanwege haar studie en jarenlange interesse goed over kan praten

19 likes

Omdat ze burnie sexy juicy floefy stories hebben over de orgie tent in Burning Man. En vergeet ook niet dat ze haar boobs heeft laten zien voor een ijsje hihihi. #spilthetea

12 likes

Er zijn hier maar weinig mensen die de video van Mascha en Jamie Li hebben gezien he? Terwijl het echt een leuk interview is en beiden best veel en leuk vertelde. Oa mascha over hoe haar vlogcijfers niet meer als vanouds zijn (ok dat kunnen we zelf ook zien), over hun openheid in seks en over dat ze nooit haar kind in zou zetten voor een campagne.

4 likes

Ik begrijp dit ook echt niet. Gelukkig dwingt YouTube me niet om die video te kijken.

Plus dat het weer hetzelfde als al-tijd zal zijn. Geen echte antwoorden op de vragen, vaagheden en kinderlijke termen (ijsje anyone?).

3 likes

Ik heb hem gezien en vond hem best wel leuk.

1 like

Ik kreeg juist de indruk dat ze het wel prima vond zo maar niet zo boeiend voor de vlog

2 likes

Toch sneu om zelf wel blij te zijn met je leven maar het voor de vlog niet interessant genoeg te vinden

6 likes

Ik vind mijn leven ook niet interessant genoeg voor een vlog en ben best tevreden.
Er is gewoon niet zoveel boeiends aan als ik een halve dag alleen maar filmpjes zit te editten
 oh wacht

2 likes

Volgens mij is niemand zo geĂŻnteresseerd in het seksleven van de foefs als zij zelf zouden willen?
gewoon een excuus over de zoveelste net niet suggestieve storytime over hun (seks)leven waarin ze vooral veel niet zeggen?

17 likes

haha ja dit ja. Zal me niks verbazen als foef dit antwoord heeft ingezonden hahaha

18 likes

Vind Jamie Li af en toe een kinderstem opzetten :weary:

1 like

Mooi dat ze dat zegt, maar tot nu toe is bijna elke vlogger die dit in eerste instantie zei er toch voor gezwicht.
Zei Mascha niet ooit dat ze best een pleegkind zou filmen voor YouTube? Of iets in die richting?

Nou dit heb ik ook. Soms denk ik van bepaalde dagen wow dit had echt gefilmd moeten zijn, best interessant allemaal. Maar ik heb daar door alles wat ik meemaak en doe, echt geen tijd voor of zin in.

Ook vind ik het allemaal zo opschepperig overkomen om altijd maar te laten zien wat je doet, bereikt, hebt en koopt. Dus ik ben juist daarom helemaal niet zo actief op social media. :thinking:

Vind het ook stront irritant van mensen die ik volg dat ze ieder moment, vakantie of aankoop in hun stories zetten. Dan denk ik: nou nou wat geweldig
 :roll_eyes: (i am not impressed) Je moest eens weten wat ik allemaal doe, veel vetter!
Misschien moet dit in het opbiecht topic, want ik vind dit geen leuke eigenschap van mezelf.

5 likes

Grappig dat Mascha het heeft over ‘protecting a sister’. Sinds de nieuwe privacywetgeving is het publiceren van foto/film van een persoon, zonder toestemming en zonder geblurd te zijn, gewoon hartstikke verboden en zou ze daarvoor aangeklaagd mogen worden, door deze ‘zus’ van haar.

19 likes

Ben ik de enige die me daar een beetje ongemakkelijk bij voelt?

Waarbij?

Oh tegelijk haha.

1 like

Koffiekan, theekan

12 likes

Soep met of zonder ballen. Te laat :frowning:

1 like

Die haarborstel video heb ik laatst nog zitten kijken onder het genot van een glaasje wijn.
Ik vind mas haar video’s nog steeds leuk om naar te kijken

Is dat influencer boek van Mascha nou al verschenen en heeft iemand t al gelezen of loop ik op de zaken vooruit?

1 like