Beutyblogtopic XL #5

Dat is inderdaad ook een mooie foto! Maar vind deze ook best leuk eigenlijk

O, dat arme, arme haar… helemaal kapotgekleurd. Me ogen!

2 likes

Euh ik zie hier niks aan hoor? Vind haar haar altijd leuk en verzorgd zitten.

2 likes

Waarom zou die vrouw geblurred zijn in massa’s vlog. #bluretiquette

2 likes

Ik denk serieus dat die vrouw daarom gevraagd heeft eigenlijk. Had ik persoonlijk ook gedaan.

Woehoe ik zette per ongeluk televiziergala (?) aan net nu Nikkie er op is :smiley:

Jij was het. Met je donkere haar

1 like

Wel heel netjes inderdaad!

2 likes

Wow, mooie foto zeg!

Mwah ik vind het nogal ingevuld voor een ander. En ze had deze omschrijving niet hoeven geven, als ze zo protective was. Zeg gewoon dat het om privacy redenen was.

33 likes

Ik zou het ook niet heel chill vinden als ik in een restaurant zo gefilmd zou worden (en zeker niet als ik dan ook nog Mascha zou herkennen, want dan kom je dus wel ook direct in een vlog in plaats van een filmpje in een familieapp).

Ik vind het dus eerder niet heel netjes om op die manier zo te filmen dat er iemand zonder de blur heel duidelijk te herkennen is. Dat ze geblurd is, vind ik ook niet meer dan vanzelfsprekend.

19 likes

Netjes, maar protecting a sister? Vind het wel een klein beetje een grootheidswaanzin dat ze denkt iemand te beschermen. Zij zet de vrouw zelf in deze positie haha

69 likes

Netjes? Fucking aso om maar gewoon overal te filmen, ze zou iedereen moet blurren.

27 likes

Het was mij, met iets teveel wijntjes op keek ik heel scherp in de camera

15 likes

Weet je, in de eerste instantie dacht ik; netjes.
Maar als je er over nadenkt is het inderdaad niet meer dan normaal.
Ik zou zelf ook absoluut niet in zo’n vlog willen verschijnen.

3 likes

Nou… wat willen we weten?

4 likes

Hoe erg lijden jouw kinderen onder jouw uiterlijk op een schaal van 1 tot aanstelleritis?

44 likes

Wel bijzonder die toevoeging ‘brutale en/of rare vragen’

1 like

Kunnen we van jou ook een patricia paaytje verwachten?

4 likes

Waarom zijn mensen zo geïnteresseerd in het seksleven van mascha & gregor???

1 like