Dacht dat hij pas in november uit komt?
Debbie in haar laatste story hoe ze zo over der tiet wrijft
Ah oke! Dacht al nog niks over gehoord maar dat klopt dus. Haha
Cynth wil haar geld vooral verdienen met inspirerende cursussen en heeft nu geleerd dat nee ook een woord is. Wil ik nog blogs typen? Nee. Ga ik dat aankondigen op mijn blog en al die kritiek erop lezen? Nee. Zit iedereen die me al honderd jaar volgt te wachten op dagelijkse advertenties over mijn nieuwe instacursus? NEE!
Had me eigenlijk niet moeten verbazen en het is ook wel te horen, maar keek er toch van op dat Mascha dâr audio zo opneemt in een galmende kamer. Als ze dâr asmr ook zo doet met een kale microfoon erbij is het ook wel logisch dat het nergens naar klinkt (ga t maar niet over de hysterie rond dat kabeltje hebben in de vlog).
Foefje was weer heerlijk irrirant in de vlog vandaag met zn kut kabeltjes
Nou eerlijk, ik vond voor t eerst in zoân situatie ook wel dat Mascha heel erg dom was en dat alles wat hij zei vrij terecht was. Ze werkt al wel langer dan vandaag met opnameapparatuur en ze lijkt echt verbaasd te zijn dat een kabel ook voor een ander apparaat kan werken dan waar je t bij gekocht hebt??
Nu heb ik t dr alsnog over.
Ik heb soms het idee dat Mascha het fijn vindt als Gregor de manly man is en zij het âvrouwtjeâ kan spelen wat hulp nodig heeft. Ze werkt al zo lang met apparatuur, ze weet dit echt wel
Also, anderhalf uur voordat de video live moest ging ze hem pas monteren goede plan skills meid
Ja precies, volgens mij doet ze zich gewoon zo voor.
Ik vind Mas onwijs irritant met haar 'kan alleen mij overkomen 'houding. Haha ik ben zo dom, ik sloop altijd alles. Niet echt iets op trots op te zijn. Snowflake.
hahaha, vlog van Mascha gisteren.
Mascha: âLe horror, het is weer donker in de ochtend, wat maar een ding kan betekenen. winterdippies!â
nu is het inderdaad wat donker in de kamer, maar in een flits zien we.:
licht buiten⊠boefje!
hahaha zo stom
Wat voor shirt zei Mascha nou dat ze vanmorgen aan had? Ik verstond echt âaanzoekshirtâ???
Ja, het shirt dat ze droeg toen Gregor zijn huwelijksaanzoek deed!
Ja Edit gone wrong, want het was ook in een flits voorbij Haha
Seeeeeeeerieus wie zit hier nou op te wachten
In de eerste 3 minuten heeft ze al benoemd dat ze SPH heeft gedaan en seksuele voorlichting gaf. Hoe lang kun je daar op teren
Er zat op een gegeven moment een aantal minuten zwart beeld in, denk dat ze die eruit haalt en 'm weer opnieuw upload
Ik ben dit aan het luisteren en ik denk dit hoef ik allemaal echt niet te weten.