Beutyblogtopic XL #5

Oe!
Krab is zo lekker.
Ik ga zo naar de visboer wat krab kopen.
Maar eerst even mijn oude maagden benen lotionnen anders kan ik de straat niet op!
Ben helemaal bang om Debbie tegen te komen die me dan gaat been shamen.

7 likes

image https://thumbs.gfycat.com/AlarmingImpassionedAsiandamselfly-size_restricted.gif

Haha ok natuurlijk zijn wij in het echt niet zo juist omdat we het hier allemaal kwijt kunnen #sorrynotsorry.

3 likes

Misschien had ze het overt gezeik van mama Debbie

Ach, ik heb ze vanmorgen wel geschoren en toch zijn ze nu alweer harig hoor. Sorry Debbie.

2 likes

Ze zijn ook nog eens wit en ik heb spataderen. Sue me!

2 likes

Ga dan maar niet naar het Viva forum. Daar zitten alleen maar zeikerds en zijn nog oud ook! :grimacing::crazy_face:

Is dit niet een trol? :grimacing:

1 like

20 likes

Ja, vind ik ook. Staat haar superleuk!

1 like

Verdwaalde oude BG merchandise gespot op m’n uni

33 likes

Heeft iemand dit gekeken? Wat ik uit de read more op kan maken stopt ze met YouTube?

image

14 likes

:scream::scream::scream::scream: Zij is echt een OG. Makeupgeek???

2 likes

Hahah sorry still no

1 like

Marlena, ja joh???

Thnx voor de samenvatting :+1: super nice

Maar stopt ze met YouTube? :thinking:

Ok, speculeren over andermans zwangerschappen is idd not done, maar niet alle lezers zijn van het eerste uur. Bovendien zegt ze vaker dingen als ā€˜als we straks kinderen hebben’ dan ā€˜ik kan moeilijk zwanger worden’, zodat lezers het pcos verhaal ook gauw vergeten. Zet dan in je bio ā€˜speculaties over zwangerschappen = block’. Eens kijken wie dan begint over een zwangerschap.

2 likes

Spijtig genoeg denk ik dat dit kwartje (speculeren over zwangerschappen) vaak pas valt bij mensen die zelf met dit bijltje hebben gehakt, of dit in hun naaste omgeving hebben meegemaakt.

Het is echt echt echt intens pijnlijk om graag kinderen te willen, maar je na de zoveelste poging te realiseren dat je geen kinderen neemt, maar krijgt - als het je al gegeven is.
Edit: des te pijnlijker is het dan dat erover wordt gespeculeerd
Ik begrijp Mascha wel, ze willen misschien graag kinderen, en zetten daarvoor niet hun hele leven on hold, omdat het leven (zeker op gebied van een kinderwens) niet maakbaar is. Dus lekker naar Bali (zika gate), en in een roze ballenbak gaan foefs! :heart:

13 likes

Mascha zegt in de vlog van vandaag dat mensen tegenwoordig gemiddeld 5 banen hebben :woman_facepalming: ik vraag me toch af waar zij deze informatie vandaan haalt.

63 likes

Nou maar echt. Hoe wil je in vredesnaam 5 banen combineren?
Sowieso altijd bijzonder dat dat gezegd wordt door iemand die geen ā€˜normale’ baan heeft. Want even eerlijk, influencer zijn is totaal niet te vergelijken met de gemiddelde banen in Nederland

12 likes