Beutyblogtopic XL #5

Ze noemt het lesgeven ook een baan. Als je zulke dingen die je maar eens in de zoveel tijd doet een baan noemt, dan kom je sneller aan tig banen.

1 like

Nee, ze bedoelde echt tegelijkertijd! Zodat je alle rekeningen kan betalen zei ze

Nou ik heb geen 5 banen hoor om al mijn rekeningen te betalen. Dat lukt me ook prima met 1 baan :joy:

1 like

Ik denk dat mensen die écht twee (of meer) banen hebben om rond te kunnen komen het niet met de optelsom van Massa en haar 5 banen eens zullen zijn denk ik.

2 likes

Offtopic maar:

Ik droomde vannacht dat ik met mijn vriend te gast was bij de Huismuts en Willem en dat zij heel instaperfect aten van perfect opgemaakte borden in een mooi gestyled hoekje van hun huis en wij kregen de restjes uit een tupperwarebakje. :rofl:

26 likes

Ik snap niet hoe Mascha ZO haar binding met de realiteit kwijt is. Ze was vroeger toch ook gewoon een plebejer? Het lijkt nu net alsof ze altijd al in zo ene bubbel heeft gezeten.

3 likes

Ik heb het niet gezien. Maar mss zit ze te veel op Reddit en denkt ze dat het hier net als in Amerika is?

1 like

En Foef vertelde haar niet op een belerend toontje dat dat niet klopt?

1 like

Als ik het goed begrijp, beschouwt massa lesgeven als 1 van haar ‘banen’.
Ik heb geen flauw idee hoe vaak ze dat doet, maar dat is geen fulltime of parttime baan te noemen, maar meer een tussendoor iets wat ze zo nu en dan een keer doet (toch?).

Dus ik denk dat massa gewoon een andere invulling geeft aan het begrip baan.
Dat is de enige manier waarop ik het kan verklaren. Want je kan toch niet menen dat je één keer in de zoveel tijd lesgeven ook een baan noemt, als je het begrip baan verstaat zoals de gemiddelde persoon dat doet?

edit: En om er nog even aan toe te voegen, ze brengt het op zich niet verkeerd toch? Ze wil er alleen maar mee zeggen dat je je niet moet beperken tot 1 bezigheid in je werk, maar dat je het ook wat breder kan aanpakken en je horizon kan verbreden, zoiets

5 likes

Ja, je hebt gelijk. Beetje overdreven van me maar ik verbaasde me er vooral over dat iedereen haar woorden zo letterlijk neemt. Ik verwijder mijn berichtje, wil jij jouw bericht ook aanpassen?

Dat vermoed ik ook! Want volgens mij is het inderdaad in Amerika ook wel echt zo.

@Jeccat haha nee ze zat alleen in de auto, waar ze elke keer van die inspirerende toespraken houdt

2 likes

Misschien kunnen ze het op een afgezaagde kaart zetten.

1 like

Even kijken… Beautygloss, Vloggloss, Insta, planner, merch, lesgeven, tv optredens, vergeet ik iets? Mas heeft meer dan 5 banen. Respect !

4 likes

Ze is ook auteur natuurlijk!
Oh en visagist en kapper natuurlijk hè want b-academie.

7 likes

Oh deze vind ik echt leuk, jammer dat ik maar 1 baan heb om mee te plannen.

52 likes

Ik vind hem ook mooi!
Misschien koop ik hem zelfs wel en plak ik mijn eigen naam erop. Mensen die hem herkennen zijn sowieso ook kijkers/volgers dus het is een beetje het zelfde als je collega tegenkomen in de sauna: jij bent naakt en schaamt je, maar de collega in kwestie is ook naakt dus ja.

50 likes

Ik vind het zo kut dat zij spiraalplanners maakt want ik vind ze heel mooi en nuttig ingedeeld maar ik ga kapot aan spiralen en dus koop ik hem niet :(:disappointed:

1 like

Ik vind dat juist handig want dan kun je er een blaadje uitscheuren als je ‘Lunchafspraak met Kelly’ niet netjes hebt geschreven. (Ja zo ben ik.)

60 likes

Ik vind het een hele mooie planner! Het is dat ik nu nog tot december een (ander merk) planner heb en voor daarna die groene mascha planner uit de kortingsbak bij Etos klaar heb liggen, maar anders had ik hem zeker gekocht!

1 like

Haar theatertours!

1 like